Ahad, 13 September 2009

shopping raya


semalam aku telah berjaya meracuni pemikiran dua sahabat baik aku - cik shaidan & daniel farel utk menjelajah ke masjid india mencari baju melayu warna merah cili yg ada kerawang kat kolar. kewat x request? tuh semua gara2 aku nampak ashraf muslim (kot?) pakai dlm majalah mangga yg aku tgk ari tuh. dia pakai warna hijau. nampak cun kat dia sebab dia putih, cube kalo aku pakai warna tuh, haraaamm....

anyway, setelah penat aku bergeser bahu dan peluh dan bau (yg ba'eng) aku pun berjaya membeli blah barang yg aku carik. aduhai.... dah lima tahun asik pakai busana yg sama di pagi raya beb... apa salahnya aku berbelanja sikit. kalo aku raya kat oversea, jgn harap la aku nak pakai baju melayu. penah aku pakai kat umah, family mat saleh aku ingat aku pakai pajama. sapa nak jawab?

so okelah. saja nak bgtau korang yg thn nih aku pakai baju baru. nnt aku amik pic lawa2 untuk tatapan korang semua, eh? korang jangan dengki plak tau?! buat donno jer kalo muke aku riak dlm pic tuh. ahaks!

ps: tgh tgk citer titian siratulmustaqim. sedihla... teringat kat mak aku. dlm sakit2 pun sempat gak gagahkan diri buat kuih raya. alahai...

4 ulasan:

  1. huhu... x sbr nk tgk pics2 die

    kuih raya is ready!!

    huhu

    BalasPadam
  2. bergesel bahu dan peluh??batal posa....

    BalasPadam
  3. karl: so bile nak antar ek?

    heppie: batal ker? mazhab apa lu pakai?

    BalasPadam
  4. haaa... nnt upload k..
    nk tgk jugak...

    BalasPadam