Isnin, 30 November 2009

Milah

* ini bukan milah. milah x pandai tunjuk bahu & celah kangkang. heheh. nama dia mas natasya. ampang mali. baik. tatak sumbung. ada berani?



aku sekarang sedang menyiapkan sebuah cerpen berjudul Milah. ada satu publisher yang sedang mencari cerpen utk dimuatkan dlm buku antologi dorang so aku pun terpanggil nak menghantar karya aku sendiri.

insya allah, kalo ada rezki dapatlah citer aku nih dibukukan. kalo xder rezki, x perla. cube lagi.

PUCUK buat masa ni aku biarkan begitu saja. hati nih belum berminat nak transferkan benda alah tuh ke dlm manuskrip. so pd sesiapa yg nak baca tuh, boleh lah baca kat label PUCUK oke.

4 DARA plak aku hentikan pembikinannye buat sementara waktu atas alasan sibuk dgn kerja, rumahtangga, dan urusan2 kehidupan dunia & akhirat yg lain. n idea yg tulen nak menulis pasal kisah 4 org dara nih susah betul nak sampai dlm otak. takut org kata aku tiru sex & the city. bole?

so pada sesapa yg ada citer menarik utk dikongsi bersama tuh, apa kata antar kisah riwayat yg indah2 korang kat aku. mudah2an aku boleh olah buat satu cerita untuk dijadikan teladan.

kan???




ps: aku bakal bertemu dgn budak degil dua ekor di bawah nih x lama lagi. i am excited.


8 ulasan:

  1. wah bestnye... nak kesana tuh???!!!

    BalasPadam
  2. MILAH??

    teringat MILAH watak fauziah ghous dlm sifu & tongga

    tp kenapa MILAH n bukan MAZNAH, TEMAH, LIMAH, hahaha

    BalasPadam
  3. aznee: yer.... nak ke sinun.

    karl: x teringat pun citer bangang tuh. nama Milah tuh teringat kat Noor Kumalasari dolu2 sebenarnya.

    BalasPadam
  4. comel budak degil tu..sapekah mereka??hoho

    okay..tak sbr tgu 4dara..

    BalasPadam
  5. mereka adalah anak2 buah ku di US.

    BalasPadam
  6. ala apsal 4 dara stop lak....lantak la sape nk kata tiru ke x..janji buat je..bior kitaorg decide tiru ke x...

    BalasPadam
  7. buyui: stop buat sementara waktu atas sebab2 di atas. harap maklum.

    BalasPadam