Selasa, 24 November 2009

cinta Adam dan Hawa



Adam Lambert telah bikin panas Ahad lepas bila dia melakukan aksi lucah di atas pentas sewaktu menjayakan persembahan penutup untuk American Music Awards yg ke 37. haha. dia dikatakan membuat aksi hip gyrations (faham?), simulated oral sex dgn penari (faham x?) disamping bercomolot dgn salah sorang band member lelaki.

sapa2 yg x faham dgn istilah2 di atas cek lah kamus. atau nak senang layan jer lah klip di bawah:




ps: teringat citer faizal tahir buka baju atas stage masa konsert jom heboh. katanya aksi lucah, peliknya xder plak aku stim tgk dia buka baju tuh. sian.

19 ulasan:

  1. orang2zx zaman sekarang..

    tak tgk pun dia buka baju

    BalasPadam
  2. huhuhu...
    agaknye.. dia nyanyi2 pastu tetiba dia rasa stim.. tu yang dia comolot dgn kawan dia kot.. lantakla janji molot.. xkira la laki ke pompuan.. kesian... huhuhu...

    BalasPadam
  3. gile berani.....

    comotot takamine kyomaro????

    BalasPadam
  4. vivi: ko tendang sapa wei?

    daya: global warming. panas. buka ah baju...

    aznee: hahaha. best apa. dulu madonna cium britney skang dia la plak.

    prof: comotot. best la istilah tuh. nak cube ah.

    fird: nak comotot takamine kyomaro???? apa nih perangai nih... biaser dia tuh... ahaks.

    BalasPadam
  5. haha comotot,matila aku kena ban pasni ngee~

    BalasPadam
  6. puteri: x der ah. live tuh babe!

    chokio: sikit lah. ko?

    BalasPadam
  7. elok lah berpanas2an di musim2 hujan sebegini.

    BalasPadam
  8. 1. sudah la perempuan lagi banyak pada lelaki, lelaki pulak ramai gay. dunia kacau.
    2. selamat faizal tahir tak comolot, kalau tak superman pun jatuh dalam golongan gay.

    :)

    BalasPadam
  9. ala... takat buka baju je... hihi.... :P

    BalasPadam
  10. http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    kepada semua
    Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
    pelanggan dan pengunjung blog ini.
    Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
    Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

    Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
    "Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

    Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

    Emmmm entry yang menarik..... comolot plak.... aku rasa comolot ni salah satu titik nafsu seseorang tak kira dimana tempat... dengan sape... masyarakat sekeliling.... tapi kitakan orang malaysia penuh adab susila.... tak manis di pandang orang...

    BalasPadam
  11. epal: oh dah berenti ek?

    lady gaga: tuh la. buka ah suar lain kali kan?

    afzai: panjangnyer khutbah. terima kaseh. salam aidil adha n happy Thanksgiving.

    mud: dunia nak kiamat lg 3 thn kan? dah insaf?

    BalasPadam
  12. hahahaha! sempat lagi dicarutnya khutbah hamba Allah tersebut... =P

    BalasPadam
  13. dunia akhir zmn. bsama kita mbantah kehadirn mamat gay tsebut!

    BalasPadam