Ahad, 8 November 2009

**just married**



aku sedang mengalami kesakitan tekak yg teramat perit. suara aku hilang. aku x sure pasal aku nyanyi lagu ketulusan hati anuar zain dgn begitu baik semalam or aku banyak minum ais sambil melayan guest yg dtg ke kenduri kawin adik aku siang tadi.

xder apa yg aku nak citerkan. pada yg sempat datang, thanx. pada x sempat datang, thanx jugak. and pada yg x dtg cuz x dijemput tuh, sorryla. majlis kecil2an jer. lagipun bukan jejaka anggun yg kawin. kalo dia yg kawin, confirm dia akan ajak satu malaya. pastuh berarak naik kereta kuda kat KLCC sambil buat lambaian ratu sbl bersanding kat KL Convention Center. ahaks!!

* tapi rasa2nyer nak buat wedding reception kat tepi laut jugak. hmm.... bunga telur ganti ngan sunblock cream. oke?

okelah. nih ada few pics utk korang ceritakan kepada anak cucu korang satu hati nnt. pada yg bakal x beranak cucu tuh (macam aku lah lebih kurang), korang tatap jer lah pic anggun adik beradik anggun nih buat mainan tido. insya allah apa yg dihajatkan akan dimakbulkan tuhan. amin.



*majlis akad nikah.


*adik dah settle. abang bile lagi? soklan makcik/pakcik yg aku terima sbl aku lari duduk sebelah mak.


*2 jejaka separa laku bersama raja sehari yg melangkah jendul bendul abang2nyer. yg penting, ada guest ingat aku lebih mude dr adik2 ku dua orang ini. terima kasih botox. ahaks.


*memegang peranan sbg penyambut tetamu yg x bertauliah. sumpah aku x kenal sapa yg dtg.



*Dato K pun nak pose atas pelamin. ahaks.



puas tgk pic? x puas? x puas, tunggu aku kawin sok aku letak satu album kat dlm blog nih, eh? okelah. aku nak rehatkan badan sambil layan citer jennifer's body mlm nih. nampak cam best jer.....

bye and talk later!

11 ulasan:

  1. heppie: laaaaaaaaaambaaaaaaaaaaaatttt lagiii.

    aznee: kesan wudhuk yg sempurna.

    BalasPadam
  2. ekeke.
    tahniah utk adik ko.

    salam singgah!
    ;p

    BalasPadam
  3. nice..

    tak lama lagi cik jejaka anggun la plak

    jennifer's body SUCKSSSS

    naseb bek megan fox hot!

    BalasPadam
  4. miss siv: thanx.

    karl: tgk katner cik Karl? oke jer sy tgk kat DVD cetak rompak nih. meletop lagi jln citernyer.

    BalasPadam
  5. mke serupe ah ko ngan adek ko..huuu

    BalasPadam
  6. laaaa.. kalo muke lain tuh adik beradik angkat!

    BalasPadam
  7. tahniahlah dah dapat adik ipar!!


    AiLing.

    BalasPadam
  8. botox?erm...but memang nampak abg macho sikit dari adik....ahaks?

    selamat pengantin baru utk si adik

    BalasPadam
  9. liling: trima kaseh.

    aireel: macho dr si adik??? hahahahah....

    BalasPadam