Ahad, 22 November 2009

ting tong tag.



ntahla aku x paham tag2 nih sebenarnya. siap ada award2 lagi. wajib ke bagi award tuh cik Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro oi? ker makruh jer?

tapi x kesahla. memandangkan mood aku nak bagi award tuh agak menegak memuncak mlm nih, aku pun bg la ko award yg x seberape nih. simpan elok2 yer.



honestly, aku buat tag nih sebab ko cakap ko jeles dgn keanggunan aku. dah ramai dah yg kata dia jeles kat aku, tp selama nih aku dengar dr molot ke comolot jer.

tahniah la sebab ko jadik org pertama yg berani menampilkan diri menulis sedemikian ruper dlm blog ko. serius aku terharu.





oke. soklan2 tag.

1. tulis 5 fakta menarik tentang si pemberi tag.

- aku x kenal dia lah. kenal kat blog jer. pastuh chenta kami beraleh arah ker FB plak.

- aku rasa dia comey kot. boleh la drpd xder. (jgn marah).

- dia ada suke awek, tp awek tuh anggap dia biase jer. sian. *hehehe. mak aku ckp, benda dpn mata x semestinya rezeki kita, babe. tp aku ade kenal sorang bomoh nih, dia mmg power dlm bab2 minyak pengaseh nih. ko nak?

- dia suke kat aku jugak tp malangnye hubungan kami terlarang sebab aku anak raja n dia org kebanyakan. mak aku ada 3 cincin emas. mak dia ada 3 cincin suasa jer. so faham2 la eh.

- dia suke makan cendol. yg nih aku x buhung sebab aku slalu baca dlm blog dia. (ker aku salah org?)


2. tulis 10 fakta menarik pasal diri sendiri.


- nama sebenar dia pengiran bini shaz johar ibni almarhum pengiran laki mak dia.

- dia lahir dec 29, 1977. tuo dah!

- org kata dia datang dari keturunan baik2.

- angelina jolie penah offer nak jadik mak angkat tapi brad pitt x mo. jeles katanya.

- baru blk msia setelah lama bergelumang ngan noda & dosa di negara2 asing.

- idup dia 24 jam ngadap laptop. kalo xder laptop, dia jadik gile.

- x faham napa org kata citer Nur Kasih ngan Spa Q tuh best sangat. best ker?

- suke warna putih, hitam, merah. seksi sangat.

- suke menulis buku tapi selalu cam xder masa so blog la jadi teman setia pelepas emosi.

- tgh kumpul duit sebanyak EUR1 bil utk menyelamatkan diri di hari akhirat kelak. (perlu?)



3. mamalia dari golongan homosapien dan homofloresien yg ingin aku tag.


- teda sapa. malas.





ps: okelah tuh jer. nampak sangat aku dah xder keje nak buat kan? xder sapa nak ajak aku dating ke malam nih??

22 ulasan:

  1. hai en shaz johar..cita nur kasih tu best la jugak..layan pun ik jer..cita spa q tk bleh blah..nyampah tgk..cik dara pun suka hitam putih merah n silver..

    lega cik dara dgr dh balik dari tambah dosa n noda kat tmpt org..suka ngadap laptop ek..sama la..

    cik dara nk ajak dating bleh?tpi jauhla..cik dara kat kedah..

    BalasPadam
  2. dara: kalo kat kedah tuh esok2 la kita date yer.

    chokio: ko lambat sket jer.... dah ada org ajak dah. baru balik nih ha.

    BalasPadam
  3. wehee~
    aq xbape suke tag2 nie~
    kui3~

    ;P

    BalasPadam
  4. chenta: dah xder buat keje apa. layan jer la.

    BalasPadam
  5. wei malu la aku,haha nway thx for jawab tag tu n amik award tu....aku pun xsuka tp sbb ak busan la ak jwb tag tu...sekian...haha

    BalasPadam
  6. ala melepas cik dara..dh ada org ajak date rupanya..tkper cik dara date dlm mimpi la..

    BalasPadam
  7. dara: oke. jumpe dlm mimpi ok?

    vivi: gambar last jer? yg lain2?

    BalasPadam
  8. ahah~
    betoi la tuh~
    dr xde keje kan~

    hee~

    BalasPadam
  9. yerp. dah xder keje carik2 la kerja...

    BalasPadam
  10. hahaha... sangat comel... bukan u yg comel... tp montot2 yg montoxx itue.. huhuhu...

    BalasPadam
  11. diakui.
    gamba last memang anggun.
    ciss

    BalasPadam
  12. huhu...
    gambo last itu...
    tutup mata sambil tgk

    BalasPadam
  13. aznee: montot i pun comey gak...

    acap: hehehe. ditambah lg dgn kemunculan aku.

    daya: napa tutup plak? buka besar2

    BalasPadam
  14. ni la ye cara berkawan di alam blog, main tulis2..main pass award 2D..bleh announce ajakan dating..huii..nasib la aku dh kawen..

    BalasPadam
  15. http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    amboi ko ...aku suka gambar ko peluk pinggang empat bini ko tu... hebat ko punya isteri sampai empat jalan seiring tapi nape plak pompuan tu tak pusing depan ye.... aku suspent sekali.... camner rupa isteri kempat empat ko tu ye... nampak tang belakang tu mengiurkan lah... adoi......

    BalasPadam
  16. wah kelas gambar2 mu.....nanti fird nak ambik gmbar JA dengan bikini tepi pantai port dickson taw....

    BalasPadam
  17. lynn: alah dah kawen pun leh join. apa salahnya main kayu tiga.

    afzai: kalo dah suaminya anggun, isterinye mestilah molek.

    BalasPadam
  18. tak kosek (kuasa) daku nak main kayu...baik daku main masak2 ;p

    BalasPadam