Khamis, 26 November 2009

ini hadiah ahmat albab yang punya!

* nih kenalan2 aku. maafkan mereka, mereka mmg giler pose. mak yang suruh, katanya.




oke sekarang sila rujuk pula pada peta di bawah. bagi yang blur2:

* Gap tuh nama clothing line.
* Macy's, JC Penny, n Sears tuh plak nama pusat membeli dan belah.




tujuan aku mengupload peta di atas dlm blog aku nih sebab aku nak menyangkal sekeras-kerasnya formula yg pelukis peta nih cuba war2kan.

citernyer begini.

bulan november nih bulan kelahiran geng bas sekolah aku. boleh dikatakan ada lah dlm 3 4 orang yg menyambut hari keputeraan/keputerian masing2 dlm bulan yg x berapa bersejarah nih. yg penting, masing2 pandai plak beranak ikut turn. setiap minggu ada jer mak diorg beranak kan diorang. tensi aku.

yg menensi kan aku bukanlah sebab mak aku bidan mak diorang dulu. ataupun aku sendiri yg jadi bidan mak diorang dulu. aku tensi sebab bile masing2 dah buat party liar, itu maksudnya aku kene hadir meliarkan diri (yg jinak2 merpati ini) disamping membawa bersama hadiah2 yg grand di tangan. *beb, member2 aku nih jenis hadiah beli kat kedai RM2 x sentuh. haha.

pokoknya, bukanla aku tensi kerana terpaksa membeli hadiah2 yg grand. aku x perlu tensi dgn itu semua cuz bln depan, turn diorang plak membalas jasa baik aku nih kan?

yg aku tensi ialah apakah bentuk hadiah grand yg harus aku sedekahkan kepada makhluk perosak itu semua. apakah yg berupa tiket ulang alik dari Masjid Jame kesemua destinasi Rapid KL? ataupun kereta mewah edaran Perodua? atau hadiah grand spt grandfather aku sendiri?



puas jugaklah aku memikirkan hadiah apa yg paling sesuai utk individu2 tersebut n sudahnyer apa yg berlaku pada aku hari nih?

aku keluar rumah dari pukul 1pm, berpusing dari celah ke celah, dari Times Square ker Sungei Wang ker Pavilion ker KLCC dan akhirnya bile KLCC dah nak hampir tutup baru aku berjaya convince kan diri utk mendapatkan hadiah yg sesuai kepada mereka2 itu. *jgn tanya hadiah apa, nnt x surprise.


so sekarang sesuai x peta tuh mengatakan yg kaum wanita saja kuat berpusing2 n menyinggah dlm shopping mall? kaum jejaka anggun spt aku pun sama jugek!!!!!!!

*pengsan.

ps: mungkin aku harus mencari kawan baru. mungkin dengan hidupan2 laut di bawah nih. nampaknye mereka terlalu taksub untuk menjadi mermaid spt citer Dyesebel. aku suke. haha!!


12 ulasan:

  1. real eh gmbr 1st tu?

    real meh?

    huhu

    yeah dyezebel best! nenek kebaya pun

    BalasPadam
  2. dyla: posing2 siapa yg anda suker?

    karl: real? ingat pic palsu ker?

    BalasPadam
  3. hahahahaaa...apa ke jadah la mermaid merah tu..yaa ampunn!!! tak kuasa aku nak tengok (pada hal dah tengok pun) (^o^)//

    BalasPadam
  4. haha..gamab last taleh blah la..

    hurmm..ko bg penyepak ke..tu konpem dorg ingat smpi mati..bermakne bukan??

    BalasPadam
  5. epal: gambar last jer?

    lynn: sokong la mereka. mereka insan yg lemah.

    chokio: gamab tuh apa wei? nak bg penyepak tuh oke gak.

    may: letop ker u ols?

    BalasPadam
  6. i think kalau i masuk shopping mall tu i take more than 6 hours. Sears tu cam Carrefour, JC Penny cam Jusco/Parkson ngan Macy's cam Isetan. Dugaan giler.......

    BalasPadam
  7. hahaha. ill be there next mth for xmas. so ntah berapa jam la plak kat dlm mall2 tuh nnt.

    BalasPadam
  8. suke tgk gamba uols berposing..chantek...datuk k paling menyerlah...haha!yg gamba last tu uols gak ke...yg ketiga dr kanan tu mcm u je...

    BalasPadam
  9. hahaha. sama ker? pelanduk dua serupa la kot....

    hahahahaha.

    BalasPadam