Isnin, 22 Jun 2009

that's it


hari ni hari paling tak bermakna dlm hidup. aku dah pun luahkan satu perkataan yg aku takut nak luah. tapi yang penting, aku rasa aman dan nyaman lepas tuh.

sepanjang jalan dlm kereta dr canberra tadi, aku banyak mendiamkan diri. merenung dan mencari di mana silap dan kenapa kesilapan itu sering ada. lama jugak lah aku termenung sudahnya aku dapat satu jawapan dari dlm hati.


kata hati, jalan yg paling akhir (atau yg paling selamat?) untuk aku mengelak dari terus melakukan kesilapan atau menjadi jahat ialah dengan pergi jauh dari anasir2 yg membuatkan aku terus menjadi jahat atau melakukan satu kesilapan itu.

kau orang pening? bingung? tak apa. aku faham.

kata kawan aku, "if you really love something, set it free. if it comes back, its yours. if not, it wasnt meant to be."

kata aku, "oh well...."



ps: hari nih hari jadi dato K. mungkin ini hadiah harijadi yg dia inginkan.

12 ulasan:

  1. Sometimes it's the smallest decisions that can pretty much change your life forever.

    BalasPadam
  2. yes lil bro... thx. we shd catch up in KL!

    BalasPadam
  3. sabar ye....[walaupon cm ala2 kompius tp nak gak kasik komen tu]

    BalasPadam
  4. x per buyui yg penting i faham....

    BalasPadam
  5. maybe there will be a miracle along your way.

    just follow the flow.

    it has been written.

    rite? :)

    salam kenal.

    BalasPadam
  6. nuyul;
    well like my frens said kan... if it comes to u... so its urs.... dia datang balik!!

    rich;
    apa yg sensasi sgt nih?

    BalasPadam
  7. waaaa...

    betul kawan u ckp tu wahai encik jejaka anggun

    kata2 tu la yg syiqa dok cakapkan kat diri syiqa sendiri...

    tapi, xpernah nye dapat pujuk hati ni

    masih x rela nak "lepaskan" dia "pergi"

    BalasPadam
  8. bley agak rasanya..hmm

    BalasPadam
  9. puteri;
    xperlah... mungkin itu bukan rezeki kite....


    jed;
    apa yg bole?

    BalasPadam