Khamis, 30 April 2009

what? adam in bottom two?


tuh la soalan aku masa tgk AI kejap tadi.
aku kalo dah mule berspeaking sorang diri tuh
maknanya terkezut bener la diri aku nih
kalo berspeaking ngan orang lain
tuh perkara biasa hari2
dah aku tinggal kat negara omputeh kan...
kang aku ckp melayu kang
blur plak masing2...

anyway mmg tadi aku terkezut bener
riak muka aku yg terkejut tuh
lebih kureng sama masa menang miss universe dulu
tekezut manja sambil buat2 menutup mulut la
lebih kurang...
walaupun tahu contestant lain mmg xder harapan
kalo dah aku yg masuk bertanding

hish! nasib baik Matt yang kuar
(tuh mmg aku dah jangka lah)
kalo x, sure aku berkabung sebulan
(perlu ke?)
hahaha....



ps: ada budak pompuan nih bagi aku epal dlm blog dia. alahai... thx eh. !!

4 ulasan:

  1. halah strategi marketing la shaz.. mesti minggu depan penuh sms bagi adam je.. next week he will be safe.. caya la cakp aku ni shaz.

    p/s: aku tau la.. aku yang soh diaorg wat camtu.. ehehe

    BalasPadam
  2. betul gak tuh....
    kalo x, x der la namanya kejutan!!!

    BalasPadam
  3. adam bottom??

    hahaha

    tu lah tak selalunya top kan

    **********motiffffffffffffff******

    BalasPadam
  4. kenkadang kita nih x sentiasa berada di atas...
    pinggang sakit!

    BalasPadam