Isnin, 13 April 2009

hujan



bukan nama kumpulan
tapi kejadian bener nih.

hujan lebat di sydney.
lepas lunch tadi aku terus balik umah.
hajat hati nak gi bondi beach
tapi dah hujan
balik jer lah.
main tenet lagi bagus!

dalam email
aku terima few gambar
dari kawan
kakak
dan teman di MSN.

kawan bagi beratus ratus pic
masa diorang cuti kat victoria.
salah satu gambar terbaik kami
ada di bawah.
*cayala, asal ada muke aku konpem gambar tuh jadi terbaik!!



kakak pulak hantar video
anak buah aku mengaji dan berdoa
entah apa yg dia doakan
aku pun tak tau!

video

dan teman di MSN hantar satu gambar lucu.
pasal kejadian ribut pasir di Beijing.
enjoy!!




ps: baru terima SMS, ada kawan aku on the way dari KL nak datang melbourne. makin ramai pulak yang sudi jadi tetamu aku. heheh.

6 ulasan:

  1. cutelah anak buah awak tue mengaji & berdoa...

    kiyoot sesangat!!!

    BalasPadam
  2. buyui:
    sapa yg cute?

    lepri:
    uncle nyer x cute sangat kah?

    BalasPadam
  3. "asal ada muke aku konpem gambar tuh jadi terbaik!!"

    tahniah.. i suka tau statement ni :)

    BalasPadam
  4. dia baca fatehah la shaz. pe nk jd ko ni tu pn taktau.
    yg pnting kalo dh anak buah shaz.. ce doa pakai singlet smbil bebaring oke. wihihihihihii

    BalasPadam
  5. sorensen,
    i pun suke statement tuh....

    marlena;
    aku kata aku x faham doadia bukan al fatihah.
    nak aku al fatihah kan muke ko?

    BalasPadam