Jumaat, 10 April 2009

mari ketawa beramai ramai



aku call mak aku semalam.

mak: dah dengar berita boy meninggal?
aku: dah. sue cakap.
mak: dah dengar berita adik nak bertunang?
aku: huh? (ketawa besar).

adik tuh adik bongsu aku.
dia anak jantan.
ada lagi dua orang abang atas dia.
aku ngan adik lelaki aku seorang lagi.
sudahnye dia langkah dua bendul.
gatal dah nak kahwin.
aku gelak besar.
mak aku gelak lagi besar.

aku tahu aku gelak besar
sebab aku tak sangka aku akan dapat adik ipar.
aku tak tahu pulak kenapa mak aku gelak besar.
mungkin dia tahu aku akan dapat adik ipar
dan adik ipar lagi
dan anak buah ipar
dan cucu ipar
sebelum adik beradik aku sendiri
dapat ipar dari aku....
alahai.

ps: aku rasa begitu gumbira akhirnya scott OKU telah pergi meninggalkan American Idol. mari ketawa beramai ramai!!

9 ulasan:

  1. kamu suka scott terkeluar sebab dia OKU atau apa?
    cuma mahu kepastian sebab seolah kamu tekankan pada istilah OKU itu sendiri.
    atau itu cuma anggapan saya saja. maaf!

    BalasPadam
  2. tidak. pihak OKU jgn salah sangka. aku kira american idol masukkan dia semata mata kerana undi simpati yang aku rasa sangatla tidak perlu.

    scott tiada bakat dlm nyanyian. bakat dia terlalu sedikit. sama seperti pelajar AF. AI dan AF jauh beza. maaf.

    BalasPadam
  3. alamaks...saya pon sama bakal dilangkah bendul...jadi nak gelak sama2 gak..hahahahha!(padan muka aku)

    BalasPadam
  4. aku pon dh ader adik langkah bendul.. x de sape gelak.. soklan cepu mas popular tu ader la "ko bila lagik?" lemass walau bukan dlm air

    ~hah! suke ko eh scott kuar.. aku tau2 scott kuar, trus tingat kat ko "shaz kompom sonok"

    BalasPadam
  5. bro di sana pulak bila mau kawen...??

    BalasPadam
  6. to karl:
    lepas scott, ada can anoop yg kluar. x pun matt. berbakat tp x cukup vote. sian

    buyui dan jed:
    gelak lah kita beramai ramai. gelak hingga pecah perut.

    adam:
    soalan nih berupa soalan hadiah anugerah khas juri. ada ke x der soalan nih, x rasa apa apa.

    BalasPadam
  7. yay
    scott dah out! haha..
    harap2 pasni anoop tu lak kuar..
    hoho..
    tapi risau gak allison yg maybe out
    vote dia rendah sgt

    *bila lak nak bertunang?

    BalasPadam
  8. abir,
    nak bertunang?
    hmmm.....
    nanti nanti la!!!!

    BalasPadam