Rabu, 1 April 2009

april yang buduh



aku mulekan april yang buduh aku pagi nih
dgn satu klip video yang buat aku tak kering gusi malam semalam.
dalam sedih mendengar berita mengejutkan
akhirnya tersenyum juga bibir munggil aku nih bila aku tengok video nih.

aku suke talkshow ellen.
aku rasa dia pengkid yang clever.
aku suke jen hudson
aku rasa dia pompuan yang talented.
dan aku suke lagu And I'm Telling You
aku rasa lagu ni lagu yang tak akan pudar sampai bila bila
bak kata orang kampung aku
lagu evergreen

jadi bila mereka bertiga bergabung dan menghasilkan
lawak jenaka yang tidak slapstik ini.
aku ketawa besar!!

so aku kongsi dengan korang semua...
enjoy....

6 ulasan:

  1. hahahahaha

    selamat menyambut hari april yg buduh jugaaaaaakkkk

    haha

    BalasPadam
  2. semoga april yang buduh ni tak berjaya membuduhkan kita. amin...

    BalasPadam
  3. i luv jen hudson too.
    sangat berbakat.
    dan saya juga suka and im telling u im not going.

    dan video ni buat saya gelak pecah perot haha!

    BalasPadam
  4. addy;
    dah banyak duit makin cantik lah dia. badan pun dah kurus sikit....

    BalasPadam