Khamis, 2 April 2009

bye to megan



kata ryan seacrest over 30 mil vote masuk.
tapi dalam juta2 vote yang masuk tuh
tak cukup pulak untuk selamatkan megan corkrey

dia nyanyi lagu favourite aku
Turn Your Lights Down Low dari Bob Marley
tapi seperti biasa la bila dia nyanyi
dah jadi macam kawan aku si Chucky
nyanyi kat karaoke. sian.
*aku nyanyi kat karaoke meletup ok!

jadinya,
aku setujulah dengan keputusan rakyat amerika tuh.
cuma aku tertunggu bila plak time
Scott OKU tuh plak terkeluar
dah rasa tak sabar sangat dah nih.

lagi satu
aku memang minat giler dengan lady gaga.
show dia dalam Idol tadi memang meletop.
terus aku teringat show cher kat vegas.
penuh draggish la dia tuh.
siap letak zip kat mata tuh.
dengan piano yang penuh bubble.
heheh....
ni yang buat aku teruja nak beli album dia nih....



ps: Can't read my, Can't read my, No he can't read my poker face!!!!!

5 ulasan:

  1. i pon suke gak lady gaga..hope pasni ade citer dia lak..

    BalasPadam
  2. blom terjumpa plak citer menarik pasal dia. nnt akan i cube updatekan....

    BalasPadam
  3. pe pn ada yg kata muka aku cam megan ni. *sila muntah

    BalasPadam
  4. hmmm... muntah darah terus.... tp x kisahla bukan aku minatpun....

    BalasPadam