Selasa, 28 April 2009

aku tak cukup tido!!



mata aku dah macam beruang panda dah
lebam lebam sebab tak cukup tido lately nih
malam tadi plak aku tido lambat lagi
semuanya gara gara pucuk....
ish...

semenjak dua menjak nih aku jadi busy
nak habiskan story aku yg tak seberapa nih
aku harap2 ada yang sudi nak publish...
tolong jangan jadikan usaha murni aku nih
sia sia yer....
tolong!

*rayuan berbentuk amaran

ini anak kucing mak aku. nama dia panda. so kalo nak tau mata aku dah jadi cam nih la hitamnyer...

14 ulasan:

  1. hahaha

    dah macam muka ko je aku tengok anak kucing tu
    panda junior vs panda senior

    gagaga~

    BalasPadam
  2. ko ni selalu rakus kalo dengan binatang.. nape th..? baik kasik aku.. akan ku bela dengan kasih sayang.. muah.. muah.. muahs

    p/s: mcm abai je.. ehee

    BalasPadam
  3. apis;
    yg penting dua dua nampak comel kan?

    jed;
    bukan rakus. buas...

    BalasPadam
  4. ermmm...

    panda tu comel

    if bro.. anggun la! haha

    BalasPadam
  5. panda ???
    jangan makan daun buluh sudah yerk !!!!

    :)

    BalasPadam
  6. apsal tak citer panjang pasal pucuk tu??ngeh ngeh ngeh..kem salam ngn panda tu..cumel!

    BalasPadam
  7. tula..
    tido tu penting
    x kesah la tido sorg ke..
    berteman ke..
    jgn asyik main je
    smpai x cukop tido

    BalasPadam
  8. abir abhar,
    main je?
    semacam je bunyi nye tu

    gagaga

    TT,
    yer
    dua dua nampak comel
    terutama TT
    eh! silap
    panda

    gagaga~

    BalasPadam
  9. apis;
    siapa TT?

    abhir;
    apa main2 nih... manada... lucah tau!

    buyui,
    citer tuh masih dlm pembikinan. tunggu press conference ye....

    cik me;
    buluh x makan la. pucuk rebung makan...

    BalasPadam
  10. bila plak org ckp lucah ni?
    ish2..
    tu la..
    otak tu dah kotor sgt
    haha

    BalasPadam
  11. oh TT tuh tuan tanah... ingatkan cik normah!

    otak dah bersih kot sbb baru lepas cuci. snow wash ngan vaccum dlm.

    BalasPadam
  12. hehehe

    cik normah pun bole jugak

    gagaga~

    BalasPadam