Isnin, 2 Ogos 2010

what is your problem biOtch?!!!



ini konversasi antara aku dgn binatang bernama Mr. Nangoi siang tadi.


aku: can i speak to Mr. Nangoi?

dia: yes! what?! (jerit dgn kasar)

aku: shaz johar salt from CIA dept. i'm calling regarding your credit card transaction just now. i would like to get your confirmation, sir.

dia: what? what?

aku: did u try to use your card online just now, sir? any online transactions today?

dia: what transaction?!!!

aku: (sentap). can i have your date of birth for verification before i reveal that transaction?

dia: what? what are you talking about? are you Malaysian?!!!!!

aku: ????? (tarik hingus dlm2, n letak phone terus).

serius aku malas nak layan ngan binatang bangang mcm nih. ikut rules phone etiquette mmg aku lah yg rude sebab hempas gagang phone kat customer tp kalo dah dia yg menyalak tak tentu pasal... ada ke aku nak kesah??


last2 dia kol balik kat customer service n komplen pasal aku.

ayat komplen dia paling x boleh blah.

"the previous staff sounded non-malaysian". *mesti suara aku sexy mcm luna maya kan?


LOL. kau mampu ker dpt komplen camtuh? mampu? *bingai.







ps: few weeks ago aku dpt sorang customer kiasu dr spore. nama dia Ms. Han Jie Eng. nih nama yg sebenar. tp dia tukar kpd Jenny Han lah konon. bila aku kol, terus menyalak seolah2 aku mengganggu urusan hidup dia. n tanpa rasa bersalah aku cakap, "is it ms hanjing? shaz from CIA dept."

sesuai lah kan?

11 ulasan:

  1. bagus tindakan pakcik.. ingat apa nak jerit2.. ingat org lain xde perasaan ke.. hehehe..

    BalasPadam
  2. haha..terus jadi miss anjing..

    btw, sounded non malaysian??haha..tu laa dah lama sangat dok oversea..slang british siap..

    BalasPadam
  3. huhu cian...kene hadap karenah customer...

    kalo aku pon, bengang kot..tp dh keje, kene sabar lah..kalo hilang sbr, cari job lain jer..hehe

    BalasPadam
  4. tu la x mo cakap minang dh dio kato sei bukan orang kito..haih!

    Ms Hanjing tu x leh blah..haha!

    nasihat ai sabar yolah jang dgn peel2 customer ni yooo....

    BalasPadam
  5. uiksssss...
    mesti dia igt mamat negro mana nk songlap duit dia.. hahahahaha...
    non malaysian kann? mampuuuuu~

    BalasPadam
  6. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


    Salam kunjungan salam ziarah…. wehhhh dia cakap what... what beberapa kali di tu pekak kut.... tak korek tliger dah 4 tahun sampai tak dengar soalan yang ko ajukan tu...

    nak komplan plak ... issshhh hempas talipon lagi lah teruk....

    cik hanjing tu kuat menyalak ye... sabau lahhhh ye...

    aku percaya Mr anggun punya suara yang menaikkan nafsu berahi... wehhhh mesti ada orang yang tangkap lentok bila ko bercakap dalam phone... wehhhh ko ade video luna maya ke.....

    BalasPadam
  7. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


    Salam kunjungan salam ziarah…. Weehhh si anggun shah Johar ni agent CIA dept lah.... patut lah ko egent perisik rupanya.... dsahsyat lah ko ni... dah macam citer heroo CIA MIami plak

    BalasPadam
  8. afzai: sampai 2 x post nampak? video x der, tp aku leh buat live kalo ko nak tgk...

    riben: negro best. panjang. heheh.

    buyui: den tongah besobar lah nih.....

    ann: kontrak abis next mth. tgk lah caner....

    iyl: manada slang british... slang american jer...

    syah: kan... dlm ati pakcik ada taman klcc tau!!

    BalasPadam
  9. nk jgak letak gmbo pakcik yg pakai cermin mata besau tu..nerd siot!!!!

    BalasPadam
  10. baru tadi ada orang kol minta number bos aku. tapi cara minta macam shial.

    BalasPadam
  11. iha: nerd tapi comel okey laaaa.....


    vivi: ntah2 aku kot yg mintak tuh?

    BalasPadam