Isnin, 16 Ogos 2010

badan aku dah macam apam bantat!!!

kan aku dah kata, ramadhan x kan membantu aku kurus.....





setiap hari aku duduk kat atas kerusi ofis, mesti tangan gatal meraba ukur lilit yg dah terkeluar dr garisan pinggang. kalo kat umah plak, bile aku half naked, mata trus tgk perut yg dah amat ketara tumbesarannya. kalo aku nih org pompuan, dah sah2 mak aku tuduh aku mengandungkan anak luar nikah. nasib baik lah aku nih lelaki.

malu aku nih woi!!!! tubuh aku dah sebijik mcm kimora lee simmons. tebal!!!!!



aku x tau lah apa yg dah jadik. nak kata kurang bersenam, hari2 aku jalan kaki pergi balik 15min ker stesen LRT. mungkin kandungan makanan n minuman yg aku masukkan ke dalam tekak. maklumlah, usia pun dah meningkat ke alam remaja so aku yakin bahawa kadar metabolisme aku dah semakin rendah skang. takut lah!!!!


so apa yg perlu aku lakukan skang, ek?? korang ada apa2 petua yg bole diamalkan x? kalo bole x nak lah yg menyakitkan. aku nak yg senang jer... mcm tido, lepas tuh bangun dah chantek spt sedia kala. ada x? ada x?

kalo xder, punahla harapan aku nak pakai kebaya ketat ala2 saloma di pagi raya nanti. tolonglah aku!!! tolonglah!!!!!






ps: tapi kalo dah kurus camnih geli lah aku plak kan...




10 ulasan:

  1. puasa je sepanjang ramadan ni jgn bukak puasa or sahur..lepas tu ko tdo je...bgn2 je dengo org takbir dah...ok x?

    BalasPadam
  2. buyui: baik ko suh aku tido sampai ada org dtg bacakan yasin....

    BalasPadam
  3. ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
    رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

    Salam ramadan Al Mubarak..
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Ramadan bulan yg mulia..
    Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

    kira ok lah tuuuu badan ko tuuu slim ramping aje pinggang... but punggong ko tu besau sangat.... ahaaaa ko tetap angun kalau pakai kebaya ketat... mau kena penampau

    BalasPadam
  4. afzai: heheheh... pakai baju melayu xder cutting. mana org nampak pinggang aku ala kerengga.....

    BalasPadam
  5. salam,

    jgn mkn ayam. no carbonated drinks for a month (kalau anda peminum tegar). try it for a month, will show great result dgn istiqamah. insyaallah :)

    BalasPadam
  6. minum segelas air sebelum makan... jadi bila rasa kenyang..kurang laa makan.. cam tu bleh?

    BalasPadam
  7. tipu tipu

    xde la membesar sgt

    lite2 je kan:? hahah

    happy fasting

    BalasPadam
  8. amik licethin(ejaan ntah betul ke x)..blh mningkatkan kadar metabolisme

    BalasPadam
  9. Jangan Makan Nasi... Makan Lauk je... Ok tak?

    BalasPadam
  10. faiz: baik ckp jangan makan....

    ann: licethin tuh katner nak beli?

    qarl: model zero kalo berubah ke angka one dha kire gemuk dah qarl...

    daya: dah minum segelas air sebelum makan dah, tp lapar lagi... caner?

    lynn: ayam mmg kurang, carbonated drink pun kurang. gemuk jugak!!!!!

    BalasPadam