Rabu, 16 Jun 2010

besar nih cukup tak bang?

aku terbaca satu artikel menarek sekejap tadik. pasal tetek. eh tercarut plak. bukan tetek, payu dara. hmmm... payu janda kalo yg janda lah... atau buah dada kalo dadanya berbuah.. ahaks!


citer kesatu pasal pompuan bernama Sheyla Hershey (pic di bawah). dia nih seorg penyanyi, penari, pelakon n model berasal dr Brazil tp kini menetap di Houston, Texas. awal thn lepas beliau telah mengharumkan nama negara apabila namanya tertulis dlm Guiness world records sbg pemegang rekod nenen terbesar di dunia. wow! aku berbangga sgt. sangat2 berbangga yer. tahniah!!!

saiz nenen dia skang 38KKK. aku x tau la plak 38KKK tuh sebesar mana tp apa yg pastinya dia dah berjaya mengalahkan nenen aku yg sebesar putu piring nih. tahniah sekalik lagi.








citer kedua plak pasal pompuan bernama Norma Stitz dr Atlanta, Georgia (pic di bawah). kalo yg tadi nenen yg palsu, yg nih plak nenen yg original. xder silikon mahupun plastik yer. semuanya daging batang pinang. empuk2 belaka.

saiz nenen dia sebesar 120XXX. ada setengah site kata 120ZZZ so aku x tau lah mana satu yg betul tp ada aku x kesahla KKK ker XXX ker ZZZ ker.... kau mampu?

anyway, aku x tau apa motif tersirat dorang nih simpan bende alah nenen nih besar2. ada apa manfaatnya kpd diri sendiri? bole kumpul byk susu ker? ker bole simpan makanan? ada sesapa x yg bole jawab? ada?







ps: teringat kat arwah nenek, kalo senja suh kitorg masuk umah jgn main kat luar nnt kene sorok ngan hantu kopek. agaknya dorang nih yg jadik hantu kopek kot?




ps2: teringat jugak kat citer lawak pertandingan nenen terbesar masa kechik2 dulu..... "maaf pak, itu cuma puntingnya!!!!"

klaka lah!!!


17 ulasan:

  1. WELCOME.WORLDCUP  
    ╔══╦══╗╔╦══╗  
    ╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
    ╔═╝║║║║║║║║║ 
    ║╔═╣║║║║║║║║    
    ║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
    ╚══╩══╝╚╩══╝
    SAY.NO.JUDI.BOLA
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Amboi entry ko ni gaanass sehhh... tak mampu nak menontonnya....Boleh pitam baca entry ko ni wehhhhhh
    Gilak punya besak... ni kalau pakai cup tak ade jual ni kat kedai...

    BalasPadam
  2. isk3. hantu kopek tu cane ea?

    BalasPadam
  3. hazab nyer rasa nk bawak benda ni.....hahahaha!

    BalasPadam
  4. Hahahaha..
    selama nih aku SR tapi kali nih aku nak komen..
    tak rasa susah ke nak tido kalau bebesor??
    tak berat ke??
    tak londeh ker??
    bukan orang suka yang tegang2 ker??
    uish..tak lemas ke??
    camne kalau nak gi joging??
    ih..ih..aku bersyukur..
    Wahhhh..

    BalasPadam
  5. salam,

    sakitnya tulang belakang aku tgk diorg ni..hehe!

    BalasPadam
  6. wakakakaa...tgh2 aku bosan kt opis ni..tetiba aku gelak sorg2 bce blog ang..kakakaka

    BalasPadam
  7. hantu kopek ... hahahha,, masa2 kecik sllu org kata kena kacau dgn hantu kopek.. hahh..

    BalasPadam
  8. huishhh..
    mende yg indah jd ngeri..
    ntah ape2 je...
    yg ada neh pon rasa seksa je nk mengendong..
    inikan pulak besar2..
    azabbbb ko dlm neraka nnt...huishh!!
    nauzubilah..

    BalasPadam
  9. riben: berat eh kalo besar2??? seksa eh nak bawak?

    ann: seram tang mana?

    syah: kire skang nih besar lah sangat?

    ray: hang stim kan? tangan kat mana tuh??

    lynn: sakit eh? napa ek?

    neyna; dorag rasae oke jer. apa kata ko try.

    buyui: hazab neraka lagi teruk.

    aladdin: cam u sikit2.

    afzai: dgn pantasnya ko jadik pengomen no 1 kan? miang ko kan?

    BalasPadam
  10. sebab 'berat' bang oii..ayang tak rela, awww.. :p

    BalasPadam
  11. lynn: ooooooooooooooooooooo

    vivi: tp ko teruja kan?

    BalasPadam
  12. citer puting tu mmg famous! HAHAHAHAHA

    BalasPadam
  13. Citer puting siapa yg femes nih...

    BalasPadam
  14. hahaa. kalo u dapat gf sebesar itu punye payu janda, mau?

    BalasPadam