Jumaat, 29 Januari 2010

bob ying



aku terima SMS ni tadi.
"BOB YING ask me 2 ask u y 2day never go 2 schol."

aku reply
"cuz i hate you, i hate bob ying and please dont talk to me again!"

dia reply balik
"what? why?"

aku reply
"i dont wanna talk about it. you shd ask him. he knows!"

dia reply
"are you sick? he hit you? are you pregnant?"

aku x balas. dia call berkali-kali lepas tuh pun aku x angkat. konon2 tgh berdukacita sgt lah. yg penting, aku bukan kenal pun sapa Bob Ying. aku x tau pun sapa yg antar SMS tuh. padan muke diorang sebab ganggu aku yg tgh kebosanan bekerja. hahah!

2 3 jam lepas tuh aku dpt SMS sekali lagi.
"i thk u gotta wrong person. sorry"

sudahnyer aku yg wrong. bingai.


ps: moral of the story, cek no dulu b4 SMS. dpt pelakon handalan mcm aku mmg tertekan la hidup korang!



14 ulasan:

  1. gambar tu ada iras-iras ko bro
    dalam 70%
    erk888

    BalasPadam
  2. deus: tuh mmg aku pun. gambar terkini.

    faiz: lawak ker? gelak ah.

    BalasPadam
  3. hahaha.. lawak.. lawak..

    sian tgk baby ape ntah tue... tecik jer.. tooott..

    BalasPadam
  4. aznee: comey je budak tuh. rasa nak gigit2.

    iyl: sikit lagik nak menang award.

    BalasPadam
  5. are u pregant tu yang nk tergelak tu...hahaha!sadis tol bob ying itew....

    BalasPadam
  6. picta kat atas tu gambar adik ke gambar u masa kecik? hehe, comel gila. berketul2.

    BalasPadam
  7. peluk sedap ni.. tapi ape kene mengena sms yang salah antar dengan budak shumel ni

    BalasPadam
  8. buyui: tuh la pasal. dia x tau doktor kata saluran peranakan i dah pecah.

    may: gambar terkini ai lah.

    moon: dia nih la bob ying tuh!!!

    BalasPadam
  9. memang ada iras2nya la.....uhuuhu but yg bawah pusat tutututtu tu pun samaker?ahahahahhaah

    gurauje

    BalasPadam