Rabu, 27 Januari 2010

10 fakta menarik.


1. manusia adalah satu2nye spesis di mukabumi ni yang main secara face-to-face. menatang lain semua main apom dari belakang. i loike!!

2. 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321. x caya, amik calculator skang.

3. karekter kartun donald duck di banned di Finland sebab dia x pakai suar. hehehe. faizal tahir plak di banned kat malaysia dulu sebab x pakai baju.




4. kebanyakan lipstick mengandungi sisik ikan. so sesapa yg pakai gincu merah2 mak ngah tuh x terasa ke mulut korang hanyir?

5. 3 nama yg paling berharga dlm dunia - Marlboro, Coca-cola,n Budweiser. nama Jejaka Anggun jatuh ke tangga ke 4.

6. zirafah boleh membersihkan telinganya dgn lidahnya sendiri yg sepanjang 21 inci itu. wow!

7. purata hanya 1 dr 2 billion manusia yg berjaya hidup sehingga 116 tahun atau lebih. tapi kan, walaupun hidup seribu tahun, kalo x semayang apa gunanya.... ;p



8. org yg intelligent memiliki kandungan zinc n copper yg lebih banyak pada rambut mereka berbanding org yg bingai. hmmm... patut rambut aku keras.

9. lipas bole hidup selama 9 hari tanpa kepala. so, kalo nak bunuh lipas pijak jer bagi hancur eh, kengkawan semua.

10. beetles rasa spt epal, tebuan spt kacang pine, n cacing spt fried bacon jika dimasak. vivi, ko makan ulat sagu kan? apa rasa dia ek?



15 ulasan:

  1. haha..rambut keras sbb pakai wax..bukan sbb ada copper or zinc..

    BalasPadam
  2. bodo.
    itu suku kaum lain la yg makan.
    sepak karang.haha

    BalasPadam
  3. haha fakta2 yang sangat menarik terutamanya yang nombor 7 tuh.

    *hidney berkata sambil betul2kan tudung

    BalasPadam
  4. vivi: jangan marah aaaa...

    hid: tudung ekin ker tudung dato siti?

    BalasPadam
  5. 1. manusia adalah satu2nye spesis di mukabumi ni yang main secara face-to-face. menatang lain semua main apom dari belakang. i loike!!

    ( tak paham ar fakta nie..apom tu apa benda?kuih apom kan?)

    BalasPadam
  6. JA...aku nk mengulas ni...

    1. ada gak spesis manusia main kat belakang...

    2. dah tau dr sek rendah lg

    3. xpenah tgk JA xpakai bj hahahaha

    4. tu dh tau dh.. sisik ikan sepat jadi x? hik3

    5. em no komen... nama terlalu subjektif

    6. xheran pon...kalo vavi leh jilat telinga dia,br rs kagum

    7. kalo blh xnak hdup lama2 sgt...hahaha

    8.rambut keras tu mean xpenah shampoo hahahaha

    9.selama 9 hr tu ape lipas tu buat kekeke...

    10.ulat sagu tu rasa dia mcm ayam..kata stacy la....

    BalasPadam
  7. apom tu basikal, akak...hahahaha...

    adeh wat2 xtau plak..JA sila terangkan...kekeke

    BalasPadam
  8. klu lipstick tu asal dr ikan so x yah beli lipstick tonyoh je ikan kt molot...x yah beli listick...jimat..beli ikan selain leh mkn leh wt lisptick jua...

    BalasPadam
  9. akukah: ala2 buat x tau plak u nih. menci ai.

    ibi: bkn main panjang lebar lagi ulasan ko.

    buyui: a ah. dah cube lom? tenyeh ikan semilang oke kot?

    BalasPadam
  10. ha nie mesti part make luv...paham dah!!!!

    BalasPadam
  11. olo JA tukar background ker???
    xbest ar mcm gini

    BalasPadam
  12. hoi2! nice homepage. mana beli ni? low yat ker? haha. gurau jer! btw, kenapa jejaka anggun turun ketangga keempat? sedih jer dengar. penat i undi nak bagi u no satu!

    BalasPadam
  13. ibi: x best ker??????

    may: beli kat sungei wang. tingkat atas.

    BalasPadam
  14. 5. 3 nama yg paling berharga dlm dunia - Marlboro, Coca-cola,n Budweiser. nama Jejaka Anggun jatuh ke tangga ke 4.


    i like?

    BalasPadam