Sabtu, 5 Disember 2009

serigala yg jadian, aku yg menjadi jadi



aku baru lepas tonton bulan baru kat pavilion. best gak aku rase citer tuh walaupun love story nyer agak melancholic n draggy sikit. lebih2 lagi bile si edward tuh muncul. rimas beb. jiwang sgt mcm tgk filem gurindam jiwa jiwangnyer!


tp x kesah la sebab yg penting, muka jacob tuh cam muke aku. so masa aku tgk citer tuh dr awal sampai akhir aku terasa cam tgk muke aku sendiri kat layar lebar. hahahahahah.





*korang geli x baca perenggan di atas? kalo geli, aku faham cuz manusia mmg terkenal ngan sifat hasad dengkinyer. hahahahahah. gelak lagi.


oke. oke. shaz johar, wake up! x usah nak berangan tahap epik agung. lambat lagi ko nak ada ciri2 yg si jacob tuh ada. walaupun tona kulit yg sekata dah sama n muke pun dah iras2, susuk tubuh ko tuh kene perbaiki lagi. jacob tuh ada bdn ketak2. ko tuh tang rambut jer yg ketak2 nyer pun...



a ah lah kan? tp x kesahla. ape2pun misi aku utk menonton filem nih dah berjaya. misi seterusnya utk menonton filem Precious plak. nampaknya filem nih x kuar2 kat sini lagi. carik dvd cetak rompak pun susah. so next week, aku akan tgk kat US. harap2 filem nih masih main lagi kat cinema kat sana. kalo x, blk KL carik dvd kat sg wang. hahaha. mudah.

ps: ada member ajak tgk citer my spy. ya allah, dr aku menghabiskan duit rm12 aku kat filem tuh baek aku sedekahkan kat anak yatim. lagik berfaedah.

14 ulasan:

  1. eh2..nak g us ke??meh singgah germany dlu..haha

    hurmm..tak bes la bang badan ketak2..siyes..

    BalasPadam
  2. bulan baru best ker?...huhu...sumer kata best ni bila plak aku nak tgknyer..uhuu

    BalasPadam
  3. bulan baru tu cik syiqa gebu ni dah tgk first day dia keluar lagi. lalalalalaa :-"

    hahaha. spe tuh yg kate badan ketak2 x best?

    best ok. sgt mantap dan selesa. muahahaha

    btw, td encik JA ade pegi the castle ke?

    erm..

    BalasPadam
  4. Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    kepada semua
    Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
    pelanggan dan pengunjung blog ini.

    Terima kasih mengunjunggi blog kami….. datang lagi ye….

    Konon manusia serigala akan berubah pada saat bulan purnama tiba. Ketika itu kekuatan mistiknya mencapai pada puncaknya. Manusia serigala senantiasa memburu manusia. Barang siapa yang tergigit atau terkena cakarannya akan menjadi salah satu dari manusia serigala pula. Dia konon hanya bisa mati jika ditembak dengan silver bullet (peluru perak)manusia serigala memiliki nama lain yaitu lychantrops atau lycans dan ceritanya werewolf bermusuhan dengan kaum vampire.

    aku dah tengok citer tu.... new moon tu.... pun kat wayang.....

    BalasPadam
  5. pegi US? nak ikooot balik kampung! chewahh j hehe

    pegi area mana weh?

    BalasPadam
  6. pening..pening..

    (^O^)~tgh tunggu lanun cetak rompak..

    BalasPadam
  7. chokia: flight terus ker new mexico la. harap maklum.

    sarah: gi jer lah tgk. x pun gi jer beli DVD. rase2 dah kuar dah ....

    shika: laen org laen tastenyer... n yer. td jejaka anggun berada di castle. mana tau?

    afzai: wah. info tentang werewolf. penah jadik werewolf ke? ker musang berbulu ayam saja? ahaks.


    anchovy: lepak 2 3 ari kat new mexico n then blk FL.


    lynn: pening tang mana?

    BalasPadam
  8. haha. betul la! jejaka anggun duduk kat tepi pagar tu kan? hahaha. baju hitam. lalalala :-"

    Syiqa pun ade kat castle time tu :D

    BalasPadam
  9. huh? pakai baju putih la. baju itam mana plak nih. ha... salah org!!

    BalasPadam
  10. dah tgk new moon.. mmg best r.. gi us? pakcik nak ikut boleh??

    BalasPadam
  11. haha. ye ke? tp yg syiqa tgk tuh mcm JA je. lalalalalala :-"

    BalasPadam
  12. syah: pakcik nak ikut ke? luggage x cukup besar, nnt uncle beli yg besar sikit yg leh masukkan pakcik oke?

    syika: yer ker? pecah lobang!!

    BalasPadam
  13. ps: ada member ajak tgk citer my spy. ya allah, dr aku menghabiskan duit rm12 aku kat filem tuh baek aku sedekahkan kat anak yatim. lagik berfaedah.

    ketawa besar aku baca ayat ko.tahniah buat aku ketawa.....ahahahahhah

    BalasPadam