Jumaat, 11 Disember 2009

dream catcher dr jacob black.

waktu tido malam tadi - 530pm.
waktu jaga pagi nih - 1230am.

tahniah atas masih lagi tidak berjaya menukar body clock ke waktu tempatan.

siang semalam aku meneruskan perjalanan meredah Old Town Albuquerque n Santa Fe. both cities nampak menarik. masih kaya ngan tradisi org american native (red indian) mixed wt mexican. aku suke.

then, masa tgh pusing2 town, aku terjumpe ngan kembar aku, jacob black. dia sempat kirim salam kat family n kengkwn di KL. atas dasar kasih sayang sedara se werewolves, dia bagi aku dream catcher. thx eh, jacob. nnt balik KL aku bgtau mak ko dah besar panjang skang.

*view pics utk tatapan mata korang.

*dream catcher dr jacob black. thanx!

*historic town. sejuk giler.

*ada sesapa nak kene cili? atau nak buat sup tulang?

*singgah sebentar di pondok buruk.


kejap lagi aku akan fly ke kampung halaman di Florida. surprise visit nih actually so mak ayah x tau lagi aku nak ke sana. mesti dorang terkejut giler. oh yea, jacob ada bagi pic nih utk aku tunjukkan kat korang. dia kata sesapa team edward jgn makan ati yer....


ps: flight aku transit kat Minnesota, MN on the way ke Tampa, FL. dgr berita katanya ada windshield (angin kuat) kat sana. harap2 flight aku x delay or cancel. ish!!!!

12 ulasan:

  1. kenapa pilih pergi sana musim sejuk ek? kan dah limited perjalanan. apa pun enjoy yrself!


    AiLing

    BalasPadam
  2. http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    amboi salji tebal lah kat sana.... syok beb kalu aku ade duit lebih boleh lah aku gi kat sana.... klu kat sini krismas tak ade salji tapi ujan yaang turun lebat adelah....

    selamat berada di tempat orang....

    BalasPadam
  3. perghh bila la aku nk jdik pandai blaja obersea cam ko..huhu..eh jacob single lgik??haha

    BalasPadam
  4. nampak sgt team jacob kann...i sokong u to be in d team..edward tu lembik la...bila dengo dia ckp je ngantok gue!anyway kem salam kat jacob tanya dia raya thn depan balik la mesia...spi bile nk dok raya tempat org je..hehehe!

    BalasPadam
  5. liling: laaa... kan nak krismas n new year nih. dah lama x celebrate kat sini.

    afzai: salji tebal x bermakna best beb. sejuk giler....

    heppie: aku x blaja oversea pun dik. aku pun budak sengal cam ko gak.

    buyui: yes. lemas la ngan edward tuh. bknnyer hensem pun. pucat lesi jer...

    BalasPadam
  6. hahahaha...

    nak mintak bawak balik salji tu.

    tp sengal la plak an?

    baru naik flight dah beku salji tu

    hahaha

    badan jacob tu sedap peluk time sejuk2

    huhuhu

    tlg kirimkan peluk dari den kat jacob tu.

    cakap kat dia "syiqa gebu yg kirim" =P

    BalasPadam
  7. kalo beku xper. kalo cair? jadikla ABC cair.

    BalasPadam
  8. aku nak cili tu bang..kasi panas bdn sejuk2 ne..haiya..ko ckp gtu, nati flite aku cne ek??jgncancel sbb snow hebat suda..aiyo..

    BalasPadam
  9. chokio: ko nak cili buat apa? sambal nasi lemak?

    syah: insya allah.

    BalasPadam
  10. argh..cik dara team edward..apsal nak cium jacob plak..nyampah tul..

    BalasPadam