Jumaat, 26 Ogos 2011

lagi kupon raya....

last day in the office before aku balik kampung esok (hopefully). then, i wont be available for a couple of days. maybe a week. hmmm.... kampung aku tuh dah lah kawasan pendalaman. dgn astro pun xder, laptop pulak buat hal, sure aku sangap giler nanti.

so, sementara korang terindu-rindukan aku nih, apa kata korang kerat2 kupon2 raya kat bawah nih. kalo ada rezeki, bole hulurkan masa kite berjumpa nanti (insyaallah), kan?

by the way, credit to pencipta kupon. namanya Mr. Saharil. semua kupon dicurik dr blog beliau - Saharil Conteng. cute blog. cerfolo.










ok, till then, selamat hari raya idul fitri mohon maaf lahir dan bathin. pecah kaca lepas romen, dah baca blog nih, harap komen. okebai!



ps: mungkin akan menggunakan waktu2 di kampung utk menulis. 3/4 sept nnt ada discussion utk novel seterusnya, Bibi dgn bos Fixi. kalo ada rezeki, adalah nanti di pasaran....


10 ulasan:

  1. Slamat hari raya Syaz Johar.... maaf kalau ade silap salah ye... (tetibe)

    BalasPadam
  2. faiz: cepat giler ko antar komen. x sempat nak edit.

    BalasPadam
  3. selamat hari raya shaz. nak kupon no 3 pls

    BalasPadam
  4. hid: sila kerat yer...

    BalasPadam
  5. selamat hari raya...maaf zahir batin.....ngeh.

    BalasPadam
  6. Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Mohon maaf atas salah dan silap, mana yg tersinggung rasa... Semoga berbahagia selalu..!

    BalasPadam
  7. silbi: xde plak rasa ada buat salah ngan i... oklah, i maafkan.

    BalasPadam
  8. selamat hari raya yang ke berapa ek bro?i belum buat apa2 salah lagi..so i x nak minta maaf..hehehheheheheheh..(salam kenal;-)

    BalasPadam
  9. salam2 bersalaman sesama kiter...

    BalasPadam