Rabu, 24 Ogos 2011

syawal bakal menjengah....



lebih kurang 5 hari lagi umat Islam akan menyambut hari raya utk tahun nih.

wow... cepat betul masa berlalu ek? rasa2nya baru jer semalam aku gigih bersahur, tup2 x esok lusa dah nak raya. sedihlah nak meninggalkan ramadhan. bole gitu?

speaking bout raya, thn nih aku akan celebrate kat kampung. seingat aku last skali aku celebrate kat sana masa umur aku 8 thn. gile lama tuh. sedihlah. ayah aku meninggal kot arituh. dats why mak aku pun malas2 nak balik sana. kalo balik pun dah 2-3 ari raya kat KL.

kalo kenang2kan balik sebijik mcm drama Rashid Sibir. cuma mak ayah aku tak tepok ataupun kaki berulat2 sampai busuk jer waktu tuh. plus, xder scene asap2 satu serambi rumah. kalo x, sah2 layak menang Anugerah Skrin.

hmm... okelah. raya2 kene gembira so x mau ingat memori silam yg sedih2. not nice.

so sempena hari raya yg mulia nih aku nak mengucapkan jutaan ampun dan maaf kalo ada yg sakit ati terbaca entry2 dlm blog yg x seberapa nih. kununla ada yg baca blog nih. hahah. blog nih bukannya glamer pun, yg glamer tuannya jer... hahah...

and pada kalian yg nak meminta maaf plak, sila gunting keratan di bawah dan tunjuk ketika bersalaman yer. kalo xder, aku x layan.





*kupon dicurik dari blog Saharil Conteng.


ps: semoga lebaran ini tidak melebarkan perut kita. amin.

ps2: ada org tulis entry kenapa lagu raya or drama raya mesti sedih2, aku jawab sebab kite org melayu. mmg cepat emo. betul tak?


6 ulasan:

  1. kan...?sikit2 kaki berulat....nampak mcm majoriti melayu ni sume tkt jumpa doktor ke?geli ok!

    BalasPadam
  2. buyui: kan? kan? kan?

    BalasPadam
  3. melayu emo2 eh...ooooo...aku tgk si mr a tu mcm xda perasaan langsung jer....

    BalasPadam
  4. cntk...
    eh maksud aku sofa ngan kapet tu, cantik...

    BalasPadam
  5. cherry: tuh emo lah tuh namanya... e-mobile.

    faiz: aku pun...

    BalasPadam
  6. hid: tak ada....

    BalasPadam