Jumaat, 19 Ogos 2011

sembang adik2 laha...

perbualan bermula apabila kakak tulis status TERINGIN NAK MAKAN BATANG BURUK YG SEDAP kat BBM.



adik: kakak, kakak teringin nak mkn batang buruk ker? batang zack buruk kot, cuba kakak tanya dia...

kakak: bengong.

adik: kakak kat mana nih? kerja ker?

kakak: kerja ler. kakak kan wanita bekerjaya... x macam adik, wanita cur. mana reti bekerja, malah hanya tahu dikerjakan saja, kan?

adik: LOL. kakak memang kelass... syabas!

kakak: suke kau kan? adik jaga2 tau, jgn cur sgt nanti kene simbah asid. skang nih port adik cur depan abang remp kat sogo tuh dah jadik black area dah... bile kene simbah nanti jgn ingat tuh pesta songkran tau! itu bkn air yer dik, tp sesungguhnya itu adalah asid. cuke getah yer, bukan cuka masakan. dont play2.

adik: tu lah. byk warga tasik dengki kat kita skarang nih sebab kita lagi cantik dr dia orang. takut kene simbah asid, kakak. mmg kecantikan itu membawa padah, kan? susah cantik nih...

kakak: yer, yg cantik mcm kakak memang susah ati. tp yg huduh mcm adik nih beria-ia sangat kenapa? kakak musykil lah!

perbualan terhenti. mungkin si adik sentap. hahah!



*kakak pose gigit bahu pun nampak cantik dik... adik mampu, ker?


ps: apa2pun aku doakan semoga mangsa terkini, Mohd Raffie Abdul Latiff, tabah dan sabar dgn dugaan tuhan. besar manakah dosa beliau sampai dibalas begitu. dan kpd si penyimbah asid tuh, moga2 kau dikenakan balasan yg setimpal. Hinalah hidup kau sampai akhirat! coi!!!



5 ulasan:

  1. mungkin kamu boleh buat novel ganas yang berkisar tentang penyimbah asid ni :P

    boleh dedikasikan kepada mangsa :)

    BalasPadam
  2. nur: kan? scary tul!

    hana: mungkin.

    BalasPadam
  3. jahat betol org yg buat ni...gila ke?

    BalasPadam