Selasa, 29 Mac 2011

orang mengandung jangan tengok....

sari berita pelik.

sorang bayi dilahirkan bermata satu dan tanpa hidung di india baru2 ini. walau bagaimanapun, dia cuma hidup selama 24 jam saja selepas dilahirkan. lihat pic di bawah. allahuakbar.




bkn saja manusia, haiwan pun ada yg bermata satu. Cy, the cyclops kitten, telah dilahirkan pd thn 2005 di Oregon juga hanya mampu utk hidup selama 1 hari saja. mendiang kini telah diawet dan disimpan utk tontonan umum dlm Lost World Museum. amen.




manakala bayi di bawah nih pula dilahirkan dgn berkaki ayam....




eh bukan, gambar silap..... gambar di bawah....



cube perhati betul2... berkaki ayam kan?



ps: sila klik di sini utk sambungan Bobby Bikin Panas

ps2: KOUGAR will be published in less than a month.... i am super excited....

10 ulasan:

  1. berkaki ayam ? tak pahamm~~

    eh eh. terry dah 5 bulan pregnant .. matila terbaca post ni.. boleh? :P

    BalasPadam
  2. kaki ayam: tidak berkasut atau berselipar...

    BalasPadam
  3. I dulu lahir jer dah pakai tods. Maknanya I lahir normal la tu ek

    BalasPadam
  4. Aiyooo.. Memanglah berkaki ayam.. Ngee :)
    Lawaklah.. Hahaha..

    Entry Terbaru 1 : Amy Search Pengetua AF Musim Kesembilan?

    BalasPadam
  5. ed: dah sedar ker lom?

    hid: songsang ker kuar kepala dulu?

    d: ada gak sesetengah yg berkaki itik

    faiz: kan?

    BalasPadam
  6. hid: wow. persoalannya... kepala mana?

    BalasPadam