Sabtu, 22 Januari 2011

tinggi tak semestinya panjang.

sari berita bengong.

Prince Summerfield, sorang student dari The Petersfield School, UK telah dibuang dari sekolah 48 jam selepas mendaftar kerana memiliki ketinggian luar biasa iaitu 5ft 8in, walaupun hanya berumur 14 thn.

alasan pihak sekolah, dorang bimbang dia mampu bagi risiko kat bebudak lain. sama kes mcm budak China yg x dapat masuk tadika dlm entry lama aku tuh sebab badan dia ala2 jelmaan gajah. ingat x? *klik di sini: giler besar manusia nih. ko nih orang kaaa.... barang?



tapi dlm masa yg sama, pengetua sekolah tuh, Nigel Poole pun suspect budak nih ada buat fraud kes. kes penipuan umur. hahaha. semuanya bermula masa pengetua tuh tanya bile tarikh lahir dia. dia leh jawab September 24, 1986. pastuh cepat2 tukar jadik 1996. eh eh tersasul plak....

parents dia skang nih tgh meroyan ngan sekolah, siap nak bawak ke muka pengadilan. bayangkan mak dia baru 30 so x kanlah anak dah 24, kan? plus, dorang nih immigrant dari Malawi so sah2 lah bertubuh ala2 zirafah atau burung kasawari gitu. tapi cuber korang tgk pic kat bawah nih... korang rasa dia 14 ker 24?




and the best part is, dia punyer birth cert baru jer register pada September 8, 2009 arituh. so skang nih ko nak caya kat pihak sekolah ker atau kat keluarga budak Prince nih? ker korang x berapa nak kesah sebab dia xder kene mengena ngan hidup korang? heheh.


ps: aku dah dekat sepuluh tahun berturut2 umur 21 tahun, relaks jer....

9 ulasan:

  1. ayat last paling best.. hahahah.. tak leh blah! 21~

    BalasPadam
  2. faiz: yer. 21. ada masalah?

    nuke: yer. 21. ada masalah?

    *hahahahaha...

    BalasPadam
  3. ko mkn jamu ape spi umo ke benti 21 je ni?aku slh mkn ubat la sbb umo aku stop kat 19 ..aku nak 21 mcm ko gakkk!!

    btw, tajuk tinggi tu betol dah..tang panjang tu aku sedikit musykil..ala ko tau la kan org umo 19 ni sll pikir ape? :P

    BalasPadam
  4. ssh sgt, report FBI jer.........

    meh tgk mykad JA..

    BalasPadam
  5. six: umo pun leh rompak?

    ann: nak tgk mykad buat apa?

    buyui: x tau plak. masa aku umo 19thn dulu dok pikir pasal dakwah dan keislaman jer...

    BalasPadam
  6. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kajang Pak Malau kajang berlipat,
    Kajang hamba mengkuang layu,
    Dagang Pak Malau dagang bertempat,
    Dagang hamba Tumpang lalu

    ni keturunan di cam tu kut tinggi....

    tapi hantu galah ajerrr yg tinggi cam tu...

    tang panjang bondo aperr yang panjang ni...konfius beb...

    aku nak gakkkk umur 21.... mesti sweat kan wajah aku niiii....

    BalasPadam