Selasa, 18 Januari 2011

korek korek cium

ari sabtu arituh memang kat ofis aku xder banyak kerja. dari aku start masuk ofis, sampailah aku balik. dok sembang jer ngan org sebelah sambil gelak2. bukak dari satu citer ke satu citer ke satu citer ke satu citer yg akhirnya jadik 100 citer all together.

yg paling best citer kawan aku nih pasal sekolah adik dia. adik dia nih skolah convent. ada satu hari, cikgu dia buat spot check nak tangkap budak yg isap rokok.

*yer pada yg x tau tuh, skolah convent nih skolah budak pompuan yer. n yes, budak pompuan pun ada yg merokok kat skolah. bukan budak laki2 jer yg merokok skang nih, budak pompuan pun kecik2 dah menunjukkan ciri2 GRO. kau mampu?




bahan bukti dah ada di tangan (bahan bukti tuh kotak rokoklah) tp cikgu nih kenelah pastikan dia dapat tangkap jembalang yg betul kan? so antara muke2 penjenayah yg memang dah ada rekod buruk kat skolah tuh kenalah tarik sekor2.

bila di interrogate, sekor pun haram nak ngaku. last2, cikgu nih buat langkah siasatan yg paling drastik skalik iaitu dgn menggunakan teknik ciuman. bukan di mulut tapi di tangan. giler keji cikgu nih.

sekor2 tangan budak diciumnya. macam2 bau dia dapat. yg mana yg bau jari agak2 hangus dek puntung rokok tuh sah2 lah kantoi. tapi yg bebudak nih pelik, dlm ramai2 penjenayah tuh, ada sorang pailang paling besar nih boleh terlepas. dgn tanpa rasa bersalah, yer. dilepaskan tanpa jaminan.




skalik bebudak yg iri hati tuh semua tanyalah apa rahsia pailang nih...

dgn muke selamba, die leh jawab....

"aku korek bontot dalam2. kesian. kembang kuncup idung cikgu tuh bau tangan aku."




*meninggal.....



ps: giler klaka bangang citer aku nih kan? bau bontot dia bole menghilangkan bau puntung rokok. aku yg dengar terus gelak sampai menangis. budak tuh memang sangat kreatif oke. kalo dia terus asah bakat dia lagi, aku percaya dia mesti boleh jadik penjenayah yg berjaya. tahniah. standing ovation utk ko dik! aku teruja!!!

9 ulasan:

  1. haha.. teruk betul bdk tu tapi bleh pakai gaklah.. gmbr last kena kabur sket pakcik.. eheh..

    BalasPadam
  2. eeeeeeeeeeeee.....sejarah hidup cikgu tu la....hahahaha!

    BalasPadam
  3. Ewww??Korek bontot???Ape ke malangnye chegu itu...

    BalasPadam
  4. Tak sanggup nak jadi cikgu disiplin dah! haiyoo. cancel cita-cita. =.=

    BalasPadam
  5. FN: displin ker?

    mama: dprd korek idong?

    ann: asalkan kreatif. hahah.

    buyui: hang penah kene x?

    d: hang pernah buat x?

    ewan: mmg stylo.

    syah: x yah kabur.. biar terang.

    BalasPadam
  6. Kelakor giler, prkara yg x dpt d lupakn sepanjang tempoh menjadi guru

    BalasPadam