Jumaat, 7 Januari 2011

sentuh-sentuhan... raba-rabaan...

Adam Levine penyanyi utama kump. Maroon 5 telah beraksi bogel dlm mag Cosmopolitan keluaran bulan Feb baru2 ini sempena menyokong Everyman, satu pertubuhan kebajikan yg membantu membangkitkan kesedaran tentang penyakit prostate & testicular cancer.

lihat pic di bawah.... bertuahkan insan yg memiliki jari-jemari yg halus itu?






jari-jemari korang kat mana plak agaknya ketika ini yer? apakah sedang menyentuh tubuh sendiri?


15 ulasan:

  1. Lucah.... Tak Sesuai Utk Tontonan Umum dan Kanak-kanak macam Saya

    BalasPadam
  2. 18sx derr..
    Nsb baik tahun baru ni umur aku dpn dia dah ade no 2..
    Hahaha..

    BalasPadam
  3. astagfirullahalazimmmm... ish ish ish.... mana u dapat pic nie? cuba u bagi tau.. mana u dapat??? ish ish ish..
    *trus google

    BalasPadam
  4. dri minat vokalis ni, terus jd xsuka.......

    BalasPadam
  5. hey semua.... sorry, reader discreation is advised. sile cungkil biji mata anda bagi yg tidak sudi melihat sesuatu yg haram...

    BalasPadam
  6. Uolss...mcm tangan i lah kt celah bedss tu....wakakakakaka

    mIE...

    BalasPadam
  7. mie... kenapa merahsiakan identiti anda?

    BalasPadam
  8. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    terbaiklah buat kamu....

    Jari jemari itewwww... tak cukup satu tangan sekali dua..... rakus betul tuan yang empunya jejari gatai itu....

    adoiiii..... merembes....

    tak sesuai untuk kanak kanak pra matang...

    BalasPadam
  9. wowww..asal xbogel trus je ann..tayah hari2 tuu

    BalasPadam
  10. huh...terus minat kat mamat ni. iloke...

    BalasPadam
  11. rosli: dia bogel terus....

    qaseh: aku pun minat!

    BalasPadam
  12. aku pon tetb minat, alamak mana nk ltk tgn lagik mana nak taip ni..tgn ni masa ni la bz nak menaip bgi...*taip cepat2 jgn buang masa wahai tgnku.. :P

    BalasPadam
  13. wahhhh!! cantek tul badan dia...bertuah betul pemilik jari dan photographer itu :D

    BalasPadam
  14. persoalannya ialah... muke si empunya tangan tuh di mana?

    BalasPadam
  15. aku pon nk tanya benda sama..dan hasil dr renungan lama2 aku kt gambar tu [hahahahah!] aku saspek ade lubang utk badan sume..tiggal tgn je leh terjulur kuar..kot?

    BalasPadam