Isnin, 9 Januari 2012

mari membaca...


aku di invite sekali lagi ke Seksan Gallery utk membaca di hadapan piggies (spt pic di bawah) pada 14th Jan ni sempena mempromosikan novel kedua, Tabu.

spt biasa, aku x sure page mana yg harus dibaca so kalo boleh sile choose yg mana yg korang nak aku share ngan pendengar2 yg ada kat situ nanti. ko jgn suruh aku baca satu buku plak. pilih few pages jer yer...

pada yg free tuh silelah hadir. butir event ada kat poster di atas. lokasinya berdekatan dgn Bangsar Village. aku nak explain pun x reti. korang google jer lah. xpun guna GPS. ok?

jumpa di sana.....





ps: hakim dah putuskan anwar dah tak bersalah. baguslah. kalo aku jadik BN, sure aku kemaluan sebab tuduh org tua tuh x pasal2 dulu. nampak sgt bengong. x buat case study betul2. pastu gi hire si saiful yg sengal tuh, suker2 bagi contradict punyer statement. sekejap kata kene rogol, sekejap kata suker sama suker, sian. anyway, x kisahlah. kalo aku jadik anwar, aku move on jer lah. malas nak press charges kat sesapa. aku dah letih naik turun court, kot?

4 ulasan: