Khamis, 27 Oktober 2011

selamat jalan...



ada kawan aku letak buku Selamat Jalan Dunia... kat atas meja aku tadi. dia cakap, "Nok cuba ko tgk isi dalam buku nih." bukan baca eh, tengok. so aku pun tgklah sptmana yg diarahkan.

ada banyak pic. dari zaman remaja, ke zaman kegemilangan dia masa jadik pengacara Muzik2 dulu, hinggalah ke era masakini. gile banyak betul yg berubah. selama nih aku ingat Michael Jackson jer yg berubah mengikut arus semasa, dia pun sama jugak. syabas!

apa2pun, pada sesiapa yg sudi nak mengucapkan selamat jalan kepada dunianya, silalah dapatkan buku nih di pasaran. aku x terniatpun nak baca. xtaulah kenapa. x minat kot?




ps: aku jumpa pic bawah nih dlm FB Sharon Bakar. interesting thought.

but if azwan ali's picture shock you more than 2 pictures above, its ok.

10 ulasan:

  1. jangankan kau,aku lagi lar tak minat.

    BalasPadam
  2. kita tgk kat kedai buku je blh?? x pon google je image kan...

    BalasPadam
  3. ghost: kenapa?

    ed: romeo sangat!!!

    azataq: google jer... heheh.

    BalasPadam
  4. terus aku nyanyi lagu selamat jalan romeo..walaupon x de kene mengena..

    ish x minat la nk baca..

    BalasPadam
  5. Tidak berminat kerna tidak dapat memberi contoh tauladan yg baik buat saya....

    Rindu blog ini...

    BalasPadam
  6. buyui: tipu... ckp betul2...

    suara: tuannya rindu x?

    leli: mende?

    BalasPadam