Rabu, 25 Julai 2012

Onoja "Diperkosa hingga Tewas" oleh Lima Istrinya

begitulah tajuk sari berita penting untuk kali ini.



seorang pengusaha kaya Uroko Onoja dari Lagos, Nigeria yang punyai 6 isteri telah tewas (mati) kerana telah  dipaksa utk membuat hubungan seks secara marathon dengan kesemua isterinya atas dasar cemburu.

Pengusaha kaya  itu dilaporkan sedang membuat hubungan seks dengan isteri termudanya ketika kelima-lima isterinya yang lain menyerbu masuk lalu menuntut dan memaksa beliau membuat hubungan seks dengan setiap seorang dari mereka juga, atas alasan mereka juga harus mendapatkan nafkah batin dari suami. Kesemua mereka dilaporkan memegang pisau dan tongkat sebagai senjata.

Onoja hanya sempat melakukan hubungan seks dengan 4 orang isterinya secara berturut-turut, tetapi kemudian "berhenti bernafas" ketika isterinya yang kelima naik ke ranjang.

Isteri ke enamnya kemudian membuat laporan polis dan mengatakan kelima-lima isterinya yang lain itu telah lari ke dalam hutan untuk menyembunyikan diri.

lawak tak berita ni???

ok, nih cerita benar. aku tak tahu lelaki ni Gorilla ke apa sebab ada 6 bini n lima drpd nya dah lari masuk utan. apa2pun, aku doakan semoga roh mendiang dicucuri rahmat oleh Tuhan mendiang.

utk kawan2 yg berangan nak kawin 6 tuh, sila jauh2kan diri anda dari hutan ya. kang ada plak bini2 korang yg lari ke sana.... ahaks!


4 ulasan:

  1. sembunyi dlm hutan? emmm budget leh idup mcm tarzan kot

    BalasPadam
  2. hahha. dah buat salah (salah ke??) nak lari pulak..

    BalasPadam
  3. Dekat negara dia takde Tongkat Ali dan Teh telur puyuh halia madu. hahahaha

    BalasPadam
  4. qaseh: mungkin dia monyet.

    buyui: abis tuh... laki dah mati...

    tanpa: oh, tuh petua eh?

    BalasPadam