Ahad, 25 Disember 2011

lahirnya yang kedua.

alhamdulillah. baby kedua yg ditunggu2 akhirnya jatuh juga ke tangan sendiri. namanya Tabu. cover pic kat sebelah. cer tengok. comel kan dia? taste kan?

kalo nak tahu dgn lebih lanjut tentang Tabu, sila dapatkannya di pasaran. nak beli secara online di Amazon dan di kedai buku Fixi pun boleh... no hal.

nih ada few pics sempena perlancaran semalam. kpd sesiapa yg dtg utk bagi sokongan, aku ucapkan terima kasih banyak2. jasa kalian amat2 dihargai.

*lokasi perlancaran berlangsung.

*aku dan Nadia Khan, penulis Kelabu sedang menepis gosip2 liar dari paparazi dan wartawan hiburan (hey, nampak x foreign media ada skalik?)

*sepatah dua kata kononnya tetapi lebih kpd kata2 pujian utk diri sendiri.

*bersama Adib Zaini, penulis Zombijaya yg turut hadir.

*antara teman yg sentiasa menyokong. thanks guys.



oke dah, tuh jer. x leh post banyak2. nanti korang jeles. :)


ada org tanya after Kougar, kenapa aku suke tulis tentang permasalahan yg melibatkan kaum wanita lagi?

jawapannya kerana aku sukakan karekter wanita yg tidak membiarkan diri mereka diletakkan di bawah kaki lelaki/suami semata-mata. lagipun jika Yann Martell, penulis mat saleh dari Canada itu boleh menulis kisah hidup sorang budak lelaki India dlm Life of Pi dan juga kisah dua stuffed animals (monyet n keldai) dlm Beatrice and Virgil, kenapa tidak aku menulis sesuatu yg berlainan dr gender aku sendiri, kan?

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Wow...hensem nyer foreign media tuh!
    Pakcik JA dah naik setaraf ngan J.K. Rowling n Salman Rushdie, kan?

    BalasPadam
  3. ehem2 foreign media tu mmg hensemlah sgt... :) kem slm ek? :P

    to JA aku ucapkan selamat berjaya di ms2 akan dtg and selamat berkarya moga terus maju [ms ni aku rs mcm nk nyanyi lagu2 tema mcm lagu UMNO kt ko]

    BalasPadam
  4. kris: motif? padam pastuh tulis baru???

    buyui: baik ko mainkan lagu tema Daulat Tuanku

    BalasPadam