Khamis, 14 Julai 2011

kisah bekas rakan sekelas....

aku nak citer pasal bekas2 rakan sekelas aku masa kitorg sama2 study kat Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry dulu (yakni Harry Potter and the gang). arinih final installment filem dia.

aku ingat lagi masa aku gigih tgk filem yg 1st, Harry Potter and the Philosopher's Stone thn 2001 dulu. gigih aku menantikan thn2 yg akan dtg utk tahu apa sambungan yg bakal terjadi. tup! tup! arinih, 10 thn kendian, dah muncul dgn Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 plak. sapa yg dah tgk semlm, or beli dvd cetak rompak dia tuh x yah nak bagi aku sinopsis yer. aku x nak tahu.

cube korang lihat perbezaan kat bawah...



*Harry sebelum mimpi akil baligh... cute jer muke dia kan?

*Harry dah bole ngandungkan anak org.. taste jugak muke dia skang. persis anak ikan kendu, kan?

kire lama jugak penantian tuk filem nih sampai ke penghujung, kan?

now aku tetibe rase sedih bile terkenangkan yg lepas nih dah xder lagi dah citer feveret aku nih. aku rase aku harus request kat astro utk buat marathon kat TV. mahu dr pagi sampai mlm aku kejung x gerak2...

ps: next movie yg ditunggu2 lepas nih, the Rise of the Planet of the Apes plak... harap2lah best...

12 ulasan:

  1. kalau ada marathon kat astro pun saya mesti mahu tengok juga!

    YEAH,KITA SAMA2 MINAT HARRY POTTER :D

    BalasPadam
  2. everybody grown up.Macam mimpi bila tengok HP dah besar.haha..jom marahthon ramai2.. ;)

    BalasPadam
  3. aku terigt zaman lord of the ring dulu pn ade marathon kat wayang, ok la 3 je..ini bape part ni mau berkampung 3 hari 2 malam kt wayang ni..tp mesti ade org nk join..

    BalasPadam
  4. miss DnG: jom?

    buyui: mesti ada punyer... best lah citer HP. rasa mcm nak tgk skalik lagi...

    BalasPadam
  5. hoh..mmg kan best..buat masa sekarang ada collection..tunggu yg ke 7 ni jer...lol...penat montot nak tgk maraton kat astro..adeh..tp sgt anti klimaks lah hocrux dia yg last tu...nyampah sungguh....

    BalasPadam
  6. vivi: kantoi..........

    azataq: napa ko nyampah plak? ko salah satu hocrux jugak ker?

    BalasPadam
  7. buyui: ada dah ruper sikit... ahaks!!!

    BalasPadam