Selasa, 14 Jun 2011

shake a bon bon



baru kejap tadi kitorang kene evacuate dari office building nih. katanya, ada terasa gegaran. yg penting, aku x terasa pun gegaran tuh. so nampak sgtlah aku hamba yg dilindungi kan?

kitorg pun kuar, gi lepak2 minum teh sambil borak2. mcm xder apa yg berlaku langsung. ahaks!

tetibe bile masuk balik off, aku terfikir sorg2. cube kalo betul2 gegaran tuh betul2 terjadi mcm yg berlaku kat Japan or Indon. apa jadi ngan nasib semua org masa tuh, eh? mesti semuanya berubah, kan? kalo ekonomi jepun yg maju tuh pun leh collapsed dgn sekelip mata, cube korang bayangkan Msia yg poyo2 nak melangkah ke negara maju nih... sah2 lah... lesap kan?

n korang tahu tak kalo Gunung Berapi kat Lake Toba yg masih aktif lagi tuh meletup sama mcm 69,000-77,000 thn dulu, satu dunia akan bertukar jadi volcanic winter n semua makhluk dlm dunia nih akan mati. hmmm... scary, kan?



so masa tuh korang rasa sempat x nak insaf? ker masih maintain gelak2 sambil minum teh?

13 ulasan:

  1. i like u Blog... sgt menarik.. dan buat aku gelak...

    BalasPadam
  2. ok insaf..jom join Ustazah Terpilih

    BalasPadam
  3. buyui; bole pakai tudung mcm kak ogy x?

    BalasPadam
  4. erk. insaf seketika.
    P/S: dah habis baca Kougar. ending dia tu mmg nak suruh orang buat conclusion sendiri eh? ;)

    BalasPadam
  5. aku selalu imejin tsunami. lebih2 lagi bila stuck dekat jalan raya yang bersebelahan dengan pantai/laut. camana entah mau lari.

    BalasPadam
  6. ko larat ker lari? ker redha jer?

    BalasPadam
  7. isk isk isk....sempat ke nak pi oder teh???

    BalasPadam
  8. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    اسلام عليكم

    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

    uihhhhh.. takut gakkk bila ko sebut gempa ni....
    isssshhh mintak jauh lahhhh

    amboiiii inul pinggulnya sihhhh kok di ambil gambarnya

    BalasPadam
  9. cane nak kumpul pahala, hari2 ada ja wat dosa..hurmm...susah tul nak jadi insan terpilih ni

    BalasPadam
  10. moh ler cepat-cepat tobat shaz.. kih3

    BalasPadam
  11. su: berbiacar ttg diri sendiri kah?

    leli: moh. beransur dulu...

    BalasPadam