Jumaat, 8 April 2011

nih lah ratu segala ratu, yer adik adik....

sari berita penting. *sile buat muke serius.




Scientists baru2 nih telah menemui rangka mayat yg dipercayai sebagai manusia gay zaman batu pertama selepas 5000 thn kematiannya di dunia. mendiang (ker?) dipercayai meninggal di sekitar thn 2900 and 2500 B.C. n dikebumikan dgn cara penuh sesuatu. kau mampu?

menurut kajian, kaum lelaki pada zaman itu secara tradisinya akan dikebumikan bersama senjata, tukul, pisau, dan tubuhnya mengiring ke sebelah kanan dgn kepala memandang ke barat. tapi rangka yg nih, ditemui dlm keadaan tubuhnya mengiring ke sebelah kiri dgn kepala memandang ke arah barat, bersama beberapa jag minuman, dan bukannya senjata. sama spt cara pengebumian kaum wanita.

Scientists percaya ini bukan kesilapan teknikal sebab manusia pada zaman itu terlalu mengambil berat tentang kematian n pengebumian. so adik2 semua, sila beri tabik hormat dan menjunjung sembah kepada mendiang kakak nih. semoga rohnya tenang di sisi org2 yg beriman kepada tuhan mereka. (masa nih dorang sembah matahari kot? x pun sembah compact powder mary K. ahaks!)





ps: dia gay, aku ok.


ps2: sile klik di sini utk sambungan seterusnya BOBBY BIKIN PANAS

11 ulasan:

  1. hahahahahahahahahahahahaha!!!

    BalasPadam
  2. perlu la ko nak petik compact powder mary K selalu, yer... kalo pengkid, agak2 go dia kebumi mengiring ke arah mane? pastuh, ape barang2 yg diorang kebumi sekalik?? hmm....

    BalasPadam
  3. fanzi: sukernyer dia....

    nina: tanya yazi. xpun qiqi.

    BalasPadam
  4. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??
    kereta gear auto dan gear manual

    waaaarrgghhhh aku dah berkurun tak datang jumpa ko lahhh... sorryyyy lerrrrr

    uihhhhh kakak tu dah mati nak bawak jug air peti sejuk micro oven batu lesung nak buat apa lahhh diorang bawak masuk kubur

    BalasPadam
  5. hid: angkat topi dan tunduk sedikit....

    afzai: ko kan dah sumbung....

    BalasPadam
  6. letak tangan di dada. tunduktunduktunduk. haha



    weh oleh sebab aku jenis sapot buku-buku kawan aku mau risik harga buku ko. haha

    BalasPadam
  7. May SHE Rest In Peace! *kalau tukang tanam tu saje nak naya dia cmne?mungkin kesan cinte x berbalas?

    BalasPadam
  8. vivi: harga dia murah jer... rm20. beli tau! bulan 5 nih ada jual kat mph n popular.

    buyui: jadi maksudnyer, tukang tanam tuh pompuan? mampu?

    BalasPadam
  9. oh bulan depan. baiklah. ingatkan ko baik hati tolon poskan untuk aku. haha

    BalasPadam
  10. bole gak kalo naka ku poskan.... tp termasuk harga pos lah yer....

    BalasPadam