Rabu, 8 Februari 2012

di luar liputan...



aku tengah bersedih. BB Bold 4 yg baru dibeli tak sampai seminggu telah koma dan kini sedang menjalani rawatan terapi di Brighstar selama 2 minggu. ini membawa erti aku akan berada jauh sedikit dari liputan internet kerana twitter, FB, BBM, dan email sudah tidak lagi berada di hujung jari sehinggalah masalah ini selesai. sian.

utk mengubatkan hati yg lara, aku gunakan masa yg ada untuk membaca buku Kelabu dari teman Fixi - Neddo Khan di dlm LRT dan sambung menulis di rumah....

n speaking bout tweet, ada burung merbuk bertelur n sedang mengeram kat atas pokok buluh kat balkoni rumah. cute. aku akan rakam momen2 indah nih sampai telur tuh menetas n jadik baby burung n blaja terbang ...

doakan semoga cita2 aku utk menjadi wartawan amatur nat geo itu berjaya...

4 ulasan: