Selasa, 23 November 2010

tahukah anda siapa makhluk aneh ini?

*letak lipliner sikit, baru terserlah bibir nih.....


*amacam, oke tak mekap mak?



*mak dah siap nak kuar clubbing nih. kalo ko x panggil mak nih angelina jolie, mak tak tau lah nak cakap apa lagi, nyah!



ps: korang dah pitam ker belom?


20 ulasan:

  1. hahahahaha,nyah gitu..mak x kesah lah..

    BalasPadam
  2. oh-.-
    nasik lemak tu, mahal hargenye!

    BalasPadam
  3. serious dia lawa dan sexy okey aku tipu

    BalasPadam
  4. nasik lemak 20hinggit. ahaks.

    jejaka anggun; sapa makhluk tu? nak kata makhluk halus, besar semacam je! but i like

    BalasPadam
  5. baru sedar dari pitam...
    nie ikan flowerhorny ker? harrr
    *pitam balik

    BalasPadam
  6. haha...pengsan den tgk mak camni!!

    BalasPadam
  7. ini kalau cemolottt ni....mau ngn mata , idung segala terkena sama..

    BalasPadam
  8. wahahah!! mcm kena tiup! :D terik bebenor

    BalasPadam
  9. orang ke antu tuh...semua nampak cam plastik jer...takun aku nengok

    BalasPadam
  10. *pitam*

    Pastu tersedar...

    *pengsan pulokk*

    Sedar balik...

    BalasPadam
  11. hahaha~ msti tiap2 hari kne bli lipstik bru...kui3
    mulot dh mcm itik pun ade gak neh..bukan angelina jolie...

    *pengsan*

    BalasPadam
  12. oh my dior!!
    ko kne sngt tebuan kat bibir kew nyah oii..
    pengsan mak!!!

    BalasPadam
  13. heheheh korang semua.... mamalia unik nih seekor wanita yer.... mak saja jer letak nyah di situ untuk mencantikkan jln cerita....

    BalasPadam
  14. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    woooooo kalah bibir angelina jolie tang buah tu ohhhhh pengsan...

    ni minah mana ko bawak ni..... adohhhh tak selera lahhhh nak muntahhh

    BalasPadam