Selasa, 2 November 2010

sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula belalai gajah...


heheh.... giler2 lah buaya nih kan? mahu setahun kenyang!


ps: Bobby Bikin Panas chapter 7 is out now!!

13 ulasan:

  1. ouchh!!hidungku ku kene geget..!!

    BalasPadam
  2. buyui: hang berebut laki main tarik2 belalai ka?

    qarl: hehehe. u like is it?

    BalasPadam
  3. ♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
    ♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    (_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
    ♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥

    Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda.

    woooo aku ade baca akhbar tentang citer anak gajah tu ciannyerrr....

    aku rasa mesti belalai dia lebih besar lepas tu cozz bengkak kena gigit....

    BalasPadam
  4. ♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
    ♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    (_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
    ♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥

    Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda.

    cuma nasib baik kena kat belalai buatnyerrr kena gigit kat tut..tut.. opppssss payah leee lepas ni nak mengawan....

    BalasPadam
  5. afzai: tuh kalo belalai kat hidung, kalo belalai yg lain?

    fiq: tang mana yg u like?

    ibi: sian kan? xper, dia selamat.

    BalasPadam
  6. HAHAHA...cian!
    (gelak pastu kesian..x phm konsep nie)

    ~ DanieL AdiE ~

    BalasPadam
  7. konsep sian x ikhlas la jawabnyer

    BalasPadam
  8. http://amien7.files.wordpress.com/2010/08/lambok21.jpg

    BalasPadam