Rabu, 29 Julai 2009

jejaka anggun di alam fantasi


sebelum aku blah dr Melbourne semalam, aku ade tertonton satu berita hiburan kat TV tentang filem terbaru dr pengarah yg aku minati, Tim Burton. filem nih diadaptasi dr novel kanak2 terkenal Alice in Wonderland. korang tahu x citer nih? kalo x tahu, xper. x yah pening2kan kepala nak amik tau.

aku ingat lagi masa kechik2 dulu aku selalu dilambakkan dgn kartun Alice di alam fantasi nih. dr kartun tuh aku dpt tahu bahawasanya yg aku mmg dilahirkan sebagai seorang yg akan terus membesar menjadik pari2. haha.

so bile aku dpt tau si Tim Burton ni dah bikin filim nih dan akan ditayangkan pada Mac thn depan, aku dah mule pasang niat nak tgk. sama la aku pasang niat nak tgk lord of the rings and hary potter dulu. ah, malas nak citer panjanglah! apa kata korang view jer trailer kat bawah....

Alice in Wonderland (klik here)

n lagi pics kat bawah....







* so kalo berminat apa kata kite serang cinema mac depan. kalo x minat, abaikan jer. mudah!


ps: alhamdulillah. aku tibe dgn selamatnyer pagi tadi. yg penting ramai betul doktor kat dlm flight. ingatkan ada pertubuhan doktor sedunia ker rupe2 nyer pessenger yg pakai mask ala2 michael jackson. oke lah tuh kan.... prevent is better than cure!!

13 ulasan:

  1. kalo nak sponsor tiket cinema ley ar serang..hik3..

    BalasPadam
  2. imheppie...
    alahai... tiket pun nak kene sponsor ker?

    BalasPadam
  3. kalo ko di alam fantasi tak per, jgn ko berfantasi sudah... ahahhaha

    BalasPadam
  4. adam;
    fantasi tuh selalu... dan akan selalu diselang selikan dgn fantasi yg kebasahan di penghujungnye....

    ps: kenapa rasa cam lucah jer reply nih?

    BalasPadam
  5. aritu ade gk citer psl new remake ni kat gala tv astro awani

    cm menarik

    BalasPadam
  6. owh ya

    KRU dh pun hasilkan MAGIKA

    ala2 mcm Alice In D wonderland

    xtau lagi tayangannye bile

    yg pting, rmai nama2 besar dlm film tu

    including ZIANA ZAIN

    BalasPadam
  7. karl;
    cam menarik idea KRU tuh. kumpul semua celebs jadik cameo oke lah tuh....

    BalasPadam
  8. karl;
    cam menarik idea KRU tuh. kumpul semua celebs jadik cameo oke lah tuh....

    BalasPadam
  9. hah!! selamat sampai kebumi malaysia dah? sedang di kuarantin ka la ni? ada pening2? ada rasa seram sejuk?

    cuba u pasang niat nak p Mekah menunaikan umrah n haji plak tahun depan .. mesti sampai insyaAllah.

    AiLing

    BalasPadam
  10. liling...
    kata xder tenet? leh plak ko online?

    manada kene kuarantin. elok jer lepak2 kat hotel nih. jap gi na gi k'oke. jom?

    nak gi mekah...insya allah. rase2 kuar mastika x nanti?

    BalasPadam
  11. dasat skrg.. kes h1n1 dh berleluasa... kalo demam je terus g hospital, jgn g klinik swasta...

    BalasPadam
  12. yey!i suke cite2 fantasi ni..hehe...tak sabau tunggu mac n nding harry potter...tetb..

    BalasPadam
  13. aznee;
    ye ker... tetibe gue ketakutan mendengarnyer!!

    buyui;
    harry potter ada 2 lagi episode b4 abis!!!

    BalasPadam