Sabtu, 7 Mei 2011

welcoming baby Cookie Johar and Nugget Dato K





jangan nakal2 tau and jangan buat cubaan bunuh diri macam Max and Ruby yer....

jadilah anak yg berjasa kpd ibu bapa dan patuh kepada ajaran islam. eh islam ker? hahaha... yg penting, confirm si Nugget nih jadik vege sbb ikut daddy dia... heheh....

10 ulasan:

  1. haha!aku tgk tweet ko td igt ko menanti makanan nugget n cookies..cet!!

    mana carik mereka2 ini?ape dia makan sume..cer citer cer citer

    BalasPadam
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    uihhhh natang tu manjat atas tengkok... nasib baik dia tak gigit tengkok Dato K ni macam Vempire..... eeeehhh jinak yerrr dia tak pulak dia main terbang-terbang...

    BalasPadam
  3. buyui: cari dia kat mudah.com. dia makan fine dining ala2 junior masterchef australia...

    afzai: tgk siapa yg didik dia kot? kalo pendidik dia berkaliber mcm kitorg, tuh yg dia mendengar kata....

    BalasPadam
  4. takutnya nak pegang....

    BalasPadam
  5. takut lah...dia mcm sejenis tikus bagai tu kan...bulu2..takut lah mak...nanti kena geget plak...kuku x tajam ker...kang direjam plak ngan kuku tu...adehhh

    BalasPadam
  6. xder pun kene gigit....kene gigitan asmara selalu

    BalasPadam
  7. ko dah carikan pengganti utk cookie x? nugget ke cookie yg dah kena goreng?

    BalasPadam
  8. ewan: begitu juga tuannya...

    leli: malas aku. rm250 sekor tau x? aku bela si Cookie jer. Nugget yg kat dlm pic kris tuh.

    BalasPadam