Isnin, 30 Mei 2011

NUR SEDIH



aku dah tgk NUR SEDIH KASIH dah. aku x penah tgk drama citer nih dulu (sbb masa tuh aku kat overseas, kene beritahu aku kat overseas kalo x nnt korang kata aku x support drama tempatan), tp setelah menonton filem dia, aku rasa x rugi lah kot x tonton drama dia dulu, sebab aku nih kureng sket citer2 bertemakan hindustan yg lara menikam jiwa u jumpa i jump nih...

jln citer dia oklah kot. cuma ada satu scene yg aku rasa cam pelik sket. scene di mana si remy gi padang pasir gi carik cincin bini dia. hmmm... x logiklah sangat kan? sedangkan kalo cincin ko jatuh kat padang badminton pun ko cam dah xde nak carik sbb confirm2 x jumpa, ni kan plak di padang pasir.

devdas sangat tau...

apa2pun, aku doakan filem nih sukses lah mcm filem2 yg ada Sam. aku tgk yg datang tgk arituh 99% wanita bertudung sampai aku yg pakai tube tarzan ngan seluar pendek tunjuk peha nih rasa cam ahli neraka sangat! sentap!


citer kedua; membaca di depan babi...



x pernah terfikir sepanjang hayat yg aku akan membaca di depan babi2 yg chumel warna pinki2 nih semua. heheh. korang mampu? x kan? dah ah nervous....

heheh. apa2pun aku dah overcome aku punyer nervousness tuh dgn berjaya membaca 4 pages dlm novel KOUGAR hari sabtu lepas. siapa yg x datang mmg rugi x dapat dengar suara aku yg lunak merdu nih.

aku x bawak kamera cuz cam malas nak amik2 gambar so pic yg aku paste nih pun dr org lain yg tag dlm FB, so thank you very much lah yer....

8 ulasan:

  1. memang tak rugi pun...filem banyak mengubah para wanita bertudung,tapi aku tak rasa ia mampu mengubah lelaki menjadi remy.ahaks...

    bila ko dah cakap macam nih,nampaknya aku mengelak kerugian aku.

    BalasPadam
  2. JA : nape ada pic babi kt blkg tuh. hairan nih

    BalasPadam
  3. ghost: ye ker filem banyak mengubah?

    qaseh: apa nak dihairankan, babi tuh kalo dididik pun bole jadik pandai.

    BalasPadam
  4. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??

    diy pasang sticker carbon fibre

    isssshhhh najis berat najis mughalazah tuuuu kena basuh air tanah tau

    BalasPadam
  5. nak comment gak..... bukaan si remi tu xjupe pun cincin tu cz dah kena curi ngan budak tu...... khen????

    BalasPadam
  6. xbrp minat sgt ngan citer 'islamik cinta' yg amat...biasa2 sudehhh..
    filem tu mengubah dr yg xpakai tudung ke bertudung kot? ataupun semuanya nak nama kaseh/qaseh bagai.......

    BalasPadam