Khamis, 14 Oktober 2010

teka teki di dalam tren.

1. siapakah perempuan itu?







2. berapa jauhkah auntie ini berjalan hingga menyebabkan kulit kaki beliau mengelupas dan berkeluping?





3. apakah lirik lagu itu ada kena-mengena dgn cara lelaki ini membelakangkan tubuhnye?




sapa dapat jawab, dapat pahala.... heheheh.


ps: visit my wordpress blog: JEJAKA ANGGUN PUN MENULIS utk baca sambungan Bobby Bikin Panas. enjoy!

9 ulasan:

  1. Nanti lah jwb..
    Mls nak tgk video lah..

    BalasPadam
  2. tak jawab, tak berdosa.... dont worry.

    BalasPadam
  3. internet lembab r pakcik.. xdpt r nk tgk dn jawab.. hehehe..

    BalasPadam
  4. syah: sian... cube usaha lagi...

    BalasPadam
  5. 1. perempuan itu adalah perempuan melayu Geylang yg sentapppp dgn lakinya

    2. tak sampai 5m, tp sebab diri lama dek MRT penuh td, lega dpt duduk pastu, sambil kopek keruping sblm sampai rumah di Bishan.

    3. oh yess, lagu tu faveret dia ketika mabuk, sempena celebrate dpt gaji!

    Sekian jwpn, semoga xdpt dosa dek teori tah apa2.. ehe

    BalasPadam
  6. faiz: jawapan anda kurang tepat. terima kasih kerana mencuba.

    BalasPadam
  7. memalukan je perempuan ni. sedar la awk tu perempuan lain lah kalu kamu mmg jenis betina xmalu. sedih la dgn anak bangsa kita sekarang ni

    BalasPadam
  8. qaseh: biarlah.... kengkadang kite perlu disogokkan dgn hiburan2 murah mcm nih....

    BalasPadam
  9. kalu i ade dlm train tu waktu kejadian, mau nya i xturun kat stesen sepatutnya. i akan tunggu je sampai adegan tuh selesai. nak gak tgk ending nye..hepi ending or ...?

    BalasPadam