Selasa, 19 Oktober 2010

anda huduh!!!!

sari berita penting bagi mamalia2 di luar sana yg ingin mengetahui sejauh mana taraf kechantekan (atau kehaukan) wajah mereka sendiri.

iPhone baru2 nih ada mengeluarkan satu apps baru yg diberi nama Ugly Meter. The Ugly Meter app nih membolehkan tuan empunya (atau tuan empunya nak pedajalkan org lain pun boleh) dgn mengambil gambar pastuh analisis contours gambar tersebut dengan skala markah 10.

*maksudnye, lagi tinggi markah yg diperolehi bermakna.... tahniah, anda mmg huduh dan layak bunuh diri dgn kadar segera.

kat bawah nih ada contoh2 markah yg telah diperolehi oleh mamalia2 yg gigih ingin mengetahui tahap kechantekan (atau kehaukan) wajah beliau.















so ada sesapa yg berani?

kalo ada, sila download apps nih di iPhone anda. bg yg guna nokia 3310 mcm aku, ataupun yg masih gunakan phone rumah/awam... sila beli iPhone dulu. x yah lah korang gigih nak download plak... kat mana nak downloadnya pun.....

peringatan kpd mereka yg menerima berita buruk tuh, terimalah qada n qadar dgn hati yg terbuka yer... dunia belom kiamat. hahah.


ps2: aku dah masukkan BOBBY BIKIN PANAS ch 4 kat blog wordpress aku. sile lah baca...

20 ulasan:

  1. kalau muka org utan 10/10 muka org betol 2/10..adakah ini bermakna iphone buatan org utan?ops..

    ~pencinta nokia 3210 :D

    BalasPadam
  2. buyui: hang dah try kan? jawapan hauk kan? sabar eh....

    BalasPadam
  3. x dan trai pon pasai x mampu pakai iphone...

    -obses dgn 3210 :P

    BalasPadam
  4. qarl: of course lah 1/10.

    buyui: yer ker????

    BalasPadam
  5. aku pun pakai 3310.... so takde can nak pakai.. lalalala

    BalasPadam
  6. betul ke? ak tgk gmbr last tu..cute jer..tp 9.8/10...tang mane yg huduhnyer?

    BalasPadam
  7. haha..takde application lain..hahaha

    BalasPadam
  8. pakcik dah cuba? klu saya cuba comform2 0/10...

    BalasPadam
  9. ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

    Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah..

    Wwwwaarrgggghhhh aku tak mampu beli ipon tu.... waarrrghhhh....

    beb ipon ni mahal lah... aku beli hanphone murah aje...

    kalau ko tertinggal handphone 3310 kat toilet pastinyer... cleaner tu cari nak pulangkan handphone tu..." adik tertinggal hanphone... atas jamban" tapi kalau ko tertinggal ipon maunya dia nak pulangkan... lesap lerr...

    beb ko agak lah aku ni kategori wajah anggun tak.... gilerrr lah aku ni....10/10

    BalasPadam
  10. faiz: bukan ko pakai nokia butterfly?

    tieah: sian. mesti byk coins kan?

    ann: tang sini, tang sini, tang sini.

    iyll: ada lagi app lain...

    syah: 2/10 ker 20/10 nih.... cube tgk betul2...

    afzai: xde maknanya, kalo tertinggal cover handphone pun ilang jugak. org bkn kire skang!!

    BalasPadam
  11. uisk..kalau ada iphone pun aku xnak donlod app ni...mau mati bunuh diri langgar tiang lampu..ngahahaha..walaopon aku tau kompom 0/10...hahahaha

    BalasPadam
  12. azataq: kadang2 kite kene sedar diri kita x cantik, tp unik. hahaha

    BalasPadam
  13. saya sokong!!!!...hahahaha...lagipun siapa yg nak puji diri kalau bukan diri sendiri...ngehehehe

    BalasPadam
  14. ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

    eeeemmmm kalau pakai 3310 tu agak bagus gak dilambung tak pecah tapi sampai jatuh kelantai terbarai isi perut 3310 tu.... tapi stilll gagah boleh pakai lagi kan...


    cuba ko lambung ipod ko tu pastu biarkan jatuh kat lantai.... apa jadinya ... cubalah ko

    hudohhhh nyerrrr muka kalau tengok ipod pecah terbarai...

    BalasPadam
  15. azataq: setuju!!!

    vivi: ko pakai henfon meh? bukan pager?

    afzai: aku manada gune ipod. x mampu den!

    BalasPadam
  16. hehehe..apa paedahnye app mcm ni..ngabehkan bateri je :p

    BalasPadam
  17. lynn: xder faedah pun. saja create utk habiskan batt jer...

    BalasPadam