Khamis, 2 September 2010

deep-throat anyone?

perasaan aku bercampur-baur tgk video bawah nih. antaranya....

1. sian kat katak tuh jadik mangsa keadaan.

2. monyet juga guna alternatif yg lain utk melampiaskan nafsu. ingat manusia jer pandai guna fleshlight? *tahu apa itu fleshlight? x tau, google jer lah. malu nak letak pic kat sini.

3. bukan main riang ria lagi bebudak tuh semua ketawa. balik umah practice ngan katak jugak ker? ker guna kucing atau anjing?

4. batal ker poser tgk vid nih?

5. ada sesapa yg penah try?







ps: ada member call customer nama Mr. On Nany last week. rase2nyer batal x poser dia?

9 ulasan:

  1. pakcik xleh tgk pun video tu... xbtl puasa pun tepon cik on nanny tu.. hahah..

    BalasPadam
  2. aiyo. tajuk yang controversy.
    and omg. GELI NYA .
    my eyesssss~!! it burnnsss..

    poor frog. ;( .. ganaz gak kan monyet ni..rogol katak bila bernafsu..

    BalasPadam
  3. yang benggong org yg rakam ni...x baik tau pada org yg rakam ni....binatang pun ada perasaan jugak

    BalasPadam
  4. blainan spesies pun bole jugak yer?
    ade otak tp xde akal..mujur binatang

    BalasPadam
  5. syah: sile tukar servis broadband kpd yg lebih berkualiti. atau pindah ke kawasan bandar?

    buyui: org pun ada gak yg buat cenggini kan?

    terry: nak cube x?

    hid: batal x poser u tgk vid nih?

    azataq: alah buat stok geli2 time buhsan oke apa.

    ann: itulah namanya kreativiti.

    ann: sile tukar servis broadband kpd yg lebih berkualiti. atau pindah ke kawasan bandar?

    BalasPadam
  6. normal arghh..binatang.. bukan ada akal..dia ada perasaan ja.

    BalasPadam