Jumaat, 13 Mac 2009

sofa aku datang




sofa aku datang hari ini.
sekarang rumah aku baru lah nampak macam rumah sikit.
kalau tak selama ini nampak macam reban.
sebab dah lah rumah aku ni sekangkang aku
pastu ruang tamu lengang je.
nak duduk pun kena duduk atas permaidani bulu bulu
warna merah yang seksi ini.

sekarang kalau orang datang
sambil tangan kanan letak atas jantung
dan menuding ibu jari kiri
aku jemput duduk atas sofa aku ini.
kalau ada orang datang lah.
kalau tak ada,
aku je lah yang duduk.

dok gitu?

ps: lepas ni nak cari bantal dengan bola bola kecil untuk decor.

2 ulasan:

  1. hmm...

    cosy & comfortable nyer ur house...

    best3x

    BalasPadam
  2. terima kasih karl.
    appreciate it!!

    BalasPadam