Sabtu, 2 Mac 2013

KL NOIR launch.

dah hampir seminggu but baru berkesempatan nak upload entry pasal ni. aku excited nak cerita sket pasal cerpen ASIAN ANGEL. first of all, ni cerpen Inglish pertama aku yg dijadikan buku. selama ni aku asik tulis dalam blog je tapi takde siapa nak baca pun... finally, ada jugak yg sanggup masukkan dalam buku. thanks so much lah ya...

and secondly, cerita ni asalnya dari gosip yg aku dapat tau tentang dua selebriti. kedua2nya selebriti kesayangan negara, satu di sini satu di US. and then, aku yg memang suke berfikir yg bukan2 nih, mulalah combine kan cerita tu dan create satu story yg aku rasa ada dark element utk melengkapkan jalan ceritanya.

so, sapa yang dah baca silalah komen atau review utk aku memperbaiki diri dan mutu penulisan, OK? Inglish aku berterabur jugak sebenarnya. nasib baik ada Dato K yg sentiasa tak jemu2 utk jadi grammar/vocab/verb/tense/slang Nazi kat umah.

back to the launch, the event was a blast. ramai yg hadir tapi aku malas nak taip entry panjang2. those who came, thanks. the honor is all mine... and to those who didnt come, hmmm... the loss is all yours.

korang tengok je lah pic yg aku curik dari dlm FB nih...

enjoy!

bos fixi sedang memperkenalkan aku kepada hadirin dan hadirat yang hadir...



aku membaca secebis cerita dari ASIAN ANGEL. Amir dan Brian Gomez memberi pandangan geram... awww...

antara peminat dan penggemar buku yang sudi meluangkan masa. thanks for coming.


setelah event selesai, semua serbu penulis2 yg hadir untuk amik autograf. see if you can spot the writers: Dayang Noor, Kris Williamson, Megat Ishak, Nizam Bakeri, Shivani n Marc.


ya, yang Mental pun datang juga...


yg mintak sign atas peha pun ada juga...


only 3 copies left on that night.


well... tuh je pic yg aku sempat upload.

lepas ni aku akan kuar dengan satu lagi cerpen dlm buku antologi KLCC. this time, kembali ke cerpen bahasa melayu. perlancaran akan diadakan pada 1 April nanti tapi di mana dan pukul berapa, yg tuh akan diberitahu kelak. in the meantime, feel free to like the above link (KLCC FB fanpage) utk tahu perkembangan lanjut.

ciao.


A half-read book is a half-finished love affair - Cloud Atlas by David Mitchell.

3 ulasan:

  1. Semoga Shaz akan terus sukses dalam bidang penulisan hingga ke peringkat antarabangsa .... amin~

    BalasPadam
  2. Semoga terus dikurnia ilham untuk menghasilkan karya-karya ;)

    BalasPadam