Sabtu, 6 April 2013

ice cream for everyone!!!!



Seperti yg sudah sediamaklum (or pada yg belum maklum), kedua-dua novel novel pertama dan kedua aku, KOUGAR dan TABU telah diomnibuskan/dikombokan oleh BUKU FIXI dan akan mula dijual pada 26hb April nih di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur.

Jumlah mukasurat utk buku KOMBO KOUGAR+TABU ni adalah 532. Tebal giler kan? Honestly, aku sendiri kurang gemar baca buku tebal-tebal nih tapi disebabkan ni buku kombo, ada dua citer di dalamnya, so aku rasa ia sangatlah worth it. Tambahan plak, harga kedai cuma RM29.90 je. So murah je lah, kan kalo nak compare ngan buku Rosmah yg RM150 tu. Perlu?

Nak dibestkan lagi, kalo korang buat belian secara online kat KEDAI BUKU FIXI plak, korang juga bole beli dgn harga diskaun utk 6-Pack Fixi (kalo tak silap harga RM14 sebuah) ataupun korang boleh pilih belian dgn harga RM50 utk 3 buku (buku ni walaupun ada 2 cerita tapi tetap dikira sebagai satu buku). Hebat, kan?

Kata Bos Fixi, tujuan kedua-dua cerita ni diomnibuskan/dikombokan adalah utk beri galakan atau pengenalan kpd pembaca2 yg baru nak mengenali novel2 asal Shaz Johar especially lepas dia orang baca buku MENTAL. Kitorang nak bagi korang semua can utk ada semua story aku. Haaaa, baik tak hati kami?

Kpd yg dah mengenali Shaz Johar plak bolehla jadikan buku nih sebagai koleksi unggul, peluang seumur hidup anda. Tak mau?

Secara literal dan figuratifnya KOUGAR dan TABU menceritakan tentang citarasa. Citarasa Kisha dlm KOUGAR terhadap anak ikan dan citarasa Bibi dlm TABU kepada makanan dan lelaki African bertubuh kekar. Dua2 citarasa nih aku kira slalu sangat jadi tanda tanya oleh rakyat Malaysia yg dah terlalu selesa dgn norma hidup yg ditentukan oleh adat, agama atau mulut orang lain.

So aku malas nak citer banyak, sepertimana korang cair melihat aku sebegitulah aku harap buku ni bisa mencairkan anda... Silalah kumpul duit dari sekarang dan dapatkannya di pasaran nanti....

Thanks and muah muah!

1 ulasan:

  1. Sy dah bce mentall...tp ad terms2 yg sy kurang faham..almaklumlah otak sy pure innocent..y not letak glossary..hehehe

    BalasPadam